Accelerați pierderea de grăsime de burtă. De unde vine grăsimea din burtă


Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor În cazul în care acea publicitate târzie despre centurile abdominale care prezintă pierderea rapidă a grăsimii din burtă vă oferă mâncărimea de a cumpăra una, trebuie să citiți acest articol. Grăsimea din burtă este încăpățânată. O dietă sănătoasă și exerciții fizice regulate sunt dovedite din punct de vedere medical pentru pierderea grăsimii din burtă.

Tăiați caloriile din alimente Cu excepția cazului în care chirurgia plastică este o opțiune, reducerea punctului abdominal nu este posibilă și pierderea grăsimii abdominale cu siguranță nu se va întâmpla peste noapte. Reducerea grăsimii de oriunde din corp necesită o abordare de scădere în greutate a întregului corp - nu puteți alege ce parte a corpului pierde în greutate.

Mâncând pentru a pierde grăsimea din burtă după 40 de ani

Numai atunci când grăsimea totală este redusă, excesul de grăsime din jurul mijlocului va dispărea. Numărați acele calorii O burtă plată arată bine și reduce riscul apariției stărilor de sănătate legate de obezitate, inclusiv colesterol ridicat, hipertensiune, anumite tipuri de cancer și boli de inimă.

pierderea în greutate din șindrilă

Institutul Național pentru Inimă, Plămâni și Sânge sugerează pierderea în greutate în condiții de siguranță la o rată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, recomandând că pierderea treptată în greutate este mai ușor de menținut pe termen lung, comparativ cu pierderea rapidă în greutate. Pentru a obține pierderea în greutate la această rată, trebuie să atingeți un deficit zilnic de până la 1.

Începeți să reduceți moderat caloriile, este recomandat, pentru început, să reduceți doar de calorii din aportul zilnic. Vrei să știi cum să scapi de grăsime din nou într-o săptămână?

Puteți face acest lucru arzând calorii prin exerciții fizice și consumând mai puține calorii. Nu vă mai concentrați asupra exercițiilor abdominale Dacă ați făcut sute de reprize și abdominale și vă așteptați să obțineți o burtă plată, aveți o surpriză neplăcută.

Odată cu sosirea verii, iată sfaturile de top pentru a accelera pierderea în greutate și a pierde rapid grăsimea din burtă. Dar cu viața modernă, regimurile de antrenament și planurile de dietă pot cădea adesea de pe radar, obiectivele de slăbire nefiind atinse. Odată cu vara aici și în plină desfășurare, mulți britanici ar putea fi dezamăgiți că greutatea lor ideală nu a fost atinsă. Cu toate acestea, există câteva trucuri care pot accelera pierderea în greutate și pot contribui la atingerea obiectivelor de slăbire în această vară. Mănâncă mai multe gustări Contrar credinței populare, gustarea este de fapt o metodă bună pentru a menține metabolismul aprins și pentru a pierde în greutate.

Exercițiile abdominale nu vor reduce grăsimea abdominală: ele întăresc și tonifică doar mușchii de sub grăsime. Aceasta nu înseamnă că accelerați pierderea de grăsime de burtă ar trebui să le faci; pur și simplu nu ar trebui să fie obiectivul tău principal. Atunci când grăsimea de pe burtă este redusă, aceste exerciții pot adăuga definiție taliei tale.

mintea corpului subțire

Ardeți calorii cu cardio Efectuarea a de minute de exerciții cardiovasculare în majoritatea zilelor săptămânii este recomandată de experți în pierderea în greutate. Includerea unor intervale de intensitate ridicată în rutina cardio vă poate ajuta, deoarece, potrivit Institutului Național de Sănătate, acest tip de antrenament reduce în mod eficient grăsimea abdominală.

Ce este o centură abdominală?

Pentru a face o rutină de intervale, treceți două minute la o intensitate ușor de menținut și apoi accelerați la un sprint viguros de un minut. Alternează între un jogging și un sprint timp de aproximativ 20 de minute.

Mențineți țesutul muscular slab Cu excepția cazului în care includeți antrenamentul de forță în rutina de antrenament, practicarea exclusivă a exercițiilor cardiovasculare poate duce la pierderea țesutului muscular slab. Conservarea mușchilor slabi este esențială, deoarece arde mai multe calorii decât grăsimile chiar și atunci când sunteți odihnit. Efectuați antrenament de forță în cel puțin două zile pe săptămână, vizând principalele grupe musculare.

pierdere în greutate semnificațiedo em portughi

Puteți folosi propria greutate corporală, mașini de haltere, greutăți libere și benzi de exerciții pentru rezistență. Tăiați caloriile din alimente Micile modificări ale dietei vă pot ajuta să consumați mai puține calorii.

Moduri pierde grăsime

Consumul din farfurii mai mici, de exemplu, are ca accelerați pierderea de grăsime de burtă porții mai mici și mai puține calorii. Schimbarea gustărilor bogate în calorii, cum ar fi chipsuri și fursecuri pentru legume și fructe, poate contribui, de asemenea, la pierderea în greutate, la fel și limitarea alimentelor bogate în grăsimi trans și grăsimi saturate, zahăr, sare și colesterol.

Scopul de a stabili obiceiuri alimentare sănătoase, care sunt ușor dieta americana 1 kg pe zi întreținut pe termen lung.