Creșterea metabolismului și scăderea în greutate. Metabolismul și greutatea corporală - Accent Montreal


Linkedin Cum este afectat numărul kilogramelor de metabolism? Care este adevărul privind metabolismul lent?

Cum de a crește metabolismul în 3 pași simpli

Există vreo posibilitate ca acest metabolism să poată fi activat pentru a arde mai multe calorii? Ați auzit probabil de nenumărate ori că un metabolism leneș poate constitui cauza acelor detestate kilograme în plus.

  • Metabolismul și greutatea corporală - Accent Montreal
  • Despre obezitate si metabolism bazal, cand vrei sa slabesti Gestionarea corecta a metabolismului natural al corpului este cheia pentru a ajunge la o greutate potrivita si mentinerea ei pentru mult timp, fara a fi nevoie sa urmezi in repetate randuri diverse diete.
  • Rata pulsului pentru a arde grăsimea

Ați auzit probabil și de o grămadă de trucuri de accelerare a metabolismului, pentru ca arderile să fie mai intense iar depunerile mai puține decât în mod normal. Care este adevărul? Mai întâi, câteva lămuriri despre ce este metabolismul. Acesta reprezintă totalitatea reacțiilor biochimice care se produc în organismul nostru, incluzând și procesul prin care alimentele și lichidele pe care le consumăm sunt transformate în energie.

Adesea metabolism și rată a metabolismului sunt confundate și folosite alternativ.

pierderea greutatii

Dacă metabolismul se referă la totalitatea proceselor prin care corpul foloseşte energia, rata metabolică este viteza metabolismului, adică rata la care organismul arde caloriile. Metabolismul și rata metabolică sunt determinate de mai mulți factori, de la gene, la glanda tiroidă care secretă hormoni ce influențează ritmul arderii caloriilor, felul în care este stocată energia etc.

Principala componentă a metabolismului o constituie metabolismul bazal. Ce este acesta? Metabolismul bazal este o estimare a numărului de calorii pe care organismul le-ar consuma dacă am fi 24 de ore în stare de repaus, i.

cum să pierdeți în greutate la 135 de lire sterline

El reprezintă energia minimă necesară îndeplinirii funcțiilor de bază ale organismului, precum respirația, circulația sângelui, creșterea metabolismului și scăderea în greutate temperaturii corpului, menținerea nivelelor hormonale sau creșterea și repararea celulelor.

De aceea, chiar și în timpul repaosului, un corp mai musculos va arde mai multe calorii decât unul cu masa musculară redusă. De-a lungul vieții, necesarul de energie de care organismul nostru are nevoie pentru procesarea hranei rămâne relativ același și nu se schimbă prea ușor.

Care sunt factorii care duc la scăderea metabolismului bazal și cum acționează ei?

În cifre, termogeneza poate consuma de la până la de calorii pe zi. Cu cât suntem mai activi, cu atât ardem mai multe calorii.

Crește mai ușor în GREUTATE și în MASĂ - Cea mai simplă cale

Exercițiile de întărire musculară, cum ar fi ridicarea de greutăți, sunt importante deoarece ajută la încetinirea pierderii masei musculare care se produce odată cu înaintarea în vârstă. Și cum creșterea metabolismului și scăderea în greutate muscular arde mai multe calorii decât cel adipos, masa musculară reprezintă un factor cheie în pierderea kilogramelor în plus.

Scăderea metabolismului - explicații

Orice mișcare în plus ajută însă la arderea caloriilor. Urcatul scărilor în locul folosirii liftului, parcarea mașinii la distanță de magazin, grădinăritul, treburile gospodărești — toate ard calorii și contribuie la scăderea ponderală.

Un consum sporit de proteine poate, de asemenea, reduce scăderea ratei metabolismului asociată cu slăbitul. Aceasta deoarece minimizează pierderea masei musculare, un efect secundar comun al curelor de slăbire.

Proiectele noastre

În plus, proteinele sunt sățioase și de aceea pot împiedica mâncatul în exces. Persoanele care beau apă în locul băuturilor alcoolice și băuturilor răcoritoare pline de zahăr sau îndulcitori au mai mult succes în ceea ce privește scăderea în greutate și păstrarea acesteia.

plum pierdere de grăsime

RMR este similară ratei metabolismului bazal, însă ea include și caloriile arse în timpul digestiei și făcând diverse mici activități. Efectul de ardere a caloriilor poate fi chiar mai mare dacă beți apă rece, deoarece organismul va cheltui energie pentru a o încălzi la temperatura corpului.

În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate.

Acestea pot fi executate cu greutatea propriului corp genuflexiuni, flotări, tracțiuni cu priză cum să pierzi grăsimea lipidă, sărituri pe un obiect etc.

Avantajul acestui tip de antrenament este că pe lângă arderea grăsimilor, el contribuie la dezvoltarea masei musculare.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Așa cum am arătat anterior, musculatura este mai activă din punct de vedere metabolic decât țesutul adipos grăsimea. Construindu-vă și menținându-vă mușchii veți arde mai multe calorii în fiecare zi, chiar și în repaus.

pierdere în greutate bronx ny

Sindromul Cushing, cunoscut și sub denumirea de hipercortizolism, este o afecțiune cauzată de expunerea prelungită la hormonul cortizol. Este o boală foarte rară: incidența sa este de mai puțin de un caz anual la un milion de persoane.

pierdere în greutate bună pentru guta

În general, femeile sunt mai predispuse la a dezvolta hipotiroidie. Creșterea în greutate este un proces complicat, în care se combină mai mulți factori: ereditate, dezechilibre hormonale, alimentație, stil de viață — somn, activitate fizică, stres.

Toți acești factori pot produce un dezechilibru în ecuația energiei.

Pagini importante

Principul de bază însă este că ne îngrășăm atunci când caloriile pe care le ingerăm excedează caloriile pe care le ardem. Crearea acestui deficit se realizează fie prin ingerarea unei cantități mai mici de calorii, fie prin creșterea numărului de calorii arse prin activitate fizică, fie prin ambele.

Când vine vorba de greutate corporală și de slăbit, realitatea, confirmată de mai multe studii în domeniu, este următoarea: greutatea este controlată mai mult prin ceea ce mâncăm decât creșterea metabolismului și scăderea în greutate cât exersăm. Aceasta deoarece avem tendința să supraestimăm caloriile arse prin exerciții și să le subestimăm pe cele pe care le ingerăm. Pentru a arde o cantitate semnificativă de calorii este nevoie de o activitate fizică lungă și intensă, pe când o cantitate mare de calorii se poate mânca foarte repede și fără niciun efort.