Cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor


Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum

Antrenamente care ard grăsimi ca slănina într-o tigaie Ai un obiectiv de slăbire pe care încerci să-l atingi? Dacă noua arsură de grăsime să scăpați câteva kilograme, este posibil să fi auzit că merită să încercați să vă exercitați în zona mistică de ardere a grăsimilor.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor aplicația anime de pierdere în greutate

Dar ce este asta, mai exact? Și, mai important, de unde știi dacă ești în locul dulce? Să o descompunem.

Calculator de ritm cardiac

Sună evident, dar ce este frecvența cardiacă care arde grăsimile? Frecvența cardiacă țintă este de câte ori inima ar trebui să bată pe minut pentru a vă asigura că inima face exerciții fizice fără a fi suprasolicitată.

Calculator de ritm cardiac Calculator de ritm cardiac pentru metabolismul grăsimilor și antrenament de anduranță Ritmul cardiac este un parametru important pentru a găsi intensitatea ideală a exercițiului. Cu ajutorul calculatorului nostru de ritm cardiac vă puteți controla rezultatele de antrenament dorite și mai eficient. Zona de sănătate este ideală pentru începători. Sportivii cu experiență efectuează, de asemenea, antrenamente de regenerare în zona de sănătate.

A respecta această rată înseamnă, de asemenea, că vă deplasați într-un ritm care va promova arderea caloriilor și vă va ajuta să pierdeți în greutate. Corpul dvs.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor pierderea în greutate de stocare a glicogenului

Exercitarea într-un ritm moderat, cu ritmul cardiac ușor crescut, arde mai multe calorii din grăsimi. Puneți-l la un ritm puternic, care bate puternic, iar corpul dvs. Dacă rămâneți în zona de ardere a grăsimilor s-ar putea să vă pară cel mai bun pariu dacă încercați să slăbiți.

Faptul este că nu contează dacă calii pe care îi arzi prin exerciții provin din grăsimi sau carbohidrați. Trebuie doar să arzi calorii, punct. Deci, la ce frecvență cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor ar trebui să vizați pentru a vă asigura că lucrați suficient de mult pentru a profita de beneficiile exercițiului?

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Pentru pierderea în greutate și starea generală de sănătate, trebuie să vă exercitați într-un ritm moderat de cel puțin de minute pe săptămână sau un ritm viguros de cel puțin 75 de minute pe săptămână. Cum să calculați ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor Descoperirea frecvenței cardiace țintă este ușoară și durează doar câțiva pași.

  • Rx arzătoare de grăsime
  • Calculator de ritm cardiac online pentru sportivi
  • Tom watson pierdere în greutate bbc
  • Cap 1 Determinați zona dvs.
  • Puteți să vizați pierderea în greutate
  • Pierderea în greutate de vizualizare creativă

Luați un calculator și începem. Determinați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim maxim de ori în care ar trebui să-ți bată inima pe minut în timpul exercițiului. Calculați-l scăzând vârsta dvs.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Dacă aveți 30 de ani, ritmul cardiac maxim ar fi de de bătăi pe minut bpm. Determinați ritmul cardiac în repaus. Acesta este de câte ori bate inima ta pe minut când ești odihnit, ca atunci când te trezești pentru prima dată.

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs.

Pentru majoritatea oamenilor, este între 60 și bpm. Doar luați-vă pulsul pentru un minut complet - acesta este ritmul cardiac de odihnă.

Determinați-vă rezerva de ritm cardiac scăzând ritmul cardiac de odihnă din ritmul cardiac maxim.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor cum să pierzi burta grăsime și talie

Dacă ritmul cardiac maxim este de bpm și ritmul cardiac în repaus este de 60, rezerva de ritm cardiac este de Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,5 și 0,7 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere. Dacă rezerva de ritm cardiac este de bpm, ritmul cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate este cuprins între și Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice viguroase, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,7 și 0,85 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

Pentru a vedea dacă vă aflați în raza de frecvență cardiacă țintă atunci când vă antrenați, faceți o pauză rapidă pentru a verifica pulsul timp de 15 secunde și înmulțiți numărul respectiv cu 4.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor whisky ajuta la pierderea în greutate

Oprirea pentru un minut complet vă va încetini inima, deci nu veți obține un număr corect. Dacă este sub intervalul dorit, înseamnă că trebuie să crești puțin intensitatea. Dacă depășește intervalul dorit, încetinește.

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.

Calculele diferă pentru femei și bărbați? Inimile femeilor și bărbaților răspund puțin diferit la exerciții, așa că există puțin diferite calcule pentru a găsi frecvența cardiacă țintă precisă pentru femei față de bărbați.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor la dieta keto en que consiste

Dar experții spun că aceste variații sunt cu adevărat utile doar pentru sportivii de elită care doresc să devină super-specifici. Persoanele care fac exerciții cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor obișnuite se pot baza pe același calcul de bază al ritmului cardiac.

  1. Găsiți cel mai bun din zona de ardere a grăsimilor Calculați caloriile pe zi pentru pierderea în greutate - Tabăra Como În cele din urmă, unele altele vor funcționa prin a vă împiedica corpul să absoarbă grăsimile din alimentele pe care le consumați.
  2. Cum se determină zona de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June

Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor Nu aveți chef să scoateți calculatorul - sau doriți să verificați matematica pe care tocmai ați făcut-o? Iată o idee generală despre cum ar trebui să arate ritmul cardiac vizat pentru exerciții fizice moderate sau viguroase, în funcție de vârsta ta. Vârstă Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții fizice moderate Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții energice