Cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs


Calculați consumul de calorii 1 Calculați rata metabolică bazală BMR. BMR dvs.

Calculați necesarul zilnic de calorii

Aceasta este, de asemenea, cunoscută ca rata metabolică sau metabolismul. Corpul dumneavoastră consumă calorii pentru operații simple de susținere a vieții, cum ar fi respirația, digestia, creșterea celulelor și circulația sângelui. Puteți utiliza rezultatul calculului BMR pentru a afla cât de multe calorii trebuie să lăsați să pierdeți sau să vă mențineți greutatea. Se aplică următoarea declarație pentru bărbați la: În plus față de funcțiile de bază ale organismului, trebuie să calculați cât de multe calorii consumați în activitățile zilnice.

Ea va multiplica numarul respectiv cu 1,55 deoarece este mediocru si face sport de ori pe saptamana. Rezultatul ar fi ,5 calorii și ar fi cantitatea de calorii pe care corpul dvs. Pentru a pierde o jumătate de kilogram de grăsime pe săptămână, trebuie să aveți un deficit de de calorii într-o săptămână.

Dacă economisiți aproximativ de calorii pe zi, acest lucru va duce la un deficit de calorii de de calorii într-o săptămână. Încercați să nu pierdeți mai mult de jumătate sau un kilogram pe săptămână. Dacă doriți doar să pierdeți din greutate prin dieta dvs.

pierde greutatea în 12 zile

Dacă doriți să mergeți la limită și să pierdeți un kilogram pe săptămână, veți avea nevoie de un deficit de de calorii pe zi. Încercați să reduceți caloriile consumând mai puțin și arzând mai multe calorii prin activitatea fizică. Această combinație duce, de obicei, la cea mai eficientă pierdere în greutate.

pierdere de grăsime dragoni den

Partea 2 Aplicați calculele calorice pentru a vă stabili greutatea 1 Urmăriți câte calorii consumați în fiecare zi. Dacă încercați să pierdeți în greutate pentru prima dată, poate fi util să vă dați seama cât de multe calorii consumați în prezent.

  1. Eco slim wirkung
  2. Pierderea în greutate din metalitate
  3. Poți să pierzi grăsime în 5 săptămâni
  4. Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs.
  5. Dacă adăugăm nopţile nedormite şi mesele haotice, avem în faţă un scenariu sumbru asupra a ceea ce se numeşte vârsta metabolică.

Păstrați un jurnal de produse alimentare sau folosiți un calculator online pentru a obține o estimare a numărului de cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs pe care le consumați în prezent. Comparați această sumă cu valoarea BMR pe care ați calculat-o și ajustați-o.

Cuvânt final

În cazul în care numerele nu se potrivesc nici măcar de la distanță, atunci este posibil să fie mai ușor să vă începeți dieta consumând cantitatea calculată de calorii zilnice. Încetiniți aportul de calorii, ajustându-vă mai întâi dieta pentru a se potrivi BMR-ului dvs. Nu este o idee bună să vă mențineți aportul caloric zilnic permanent mai mic decât BMR.

Dacă organismul dvs. Dietele cu un aport caloric foarte scăzut nu sunt nici sigure, nici adecvate pentru a pierde în greutate. Ele nu vă oferă suficientă flexibilitate pentru a mânca cantitatea potrivită de proteine, vitamine sau minerale, dar ele sunt esențiale pentru sănătatea dumneavoastră. Încercați să mâncați cel puțin de calorii pe zi.

cel mai bun teatox de ardere a grăsimilor

Acest lucru este recomandat în general ca cea mai mică cantitate de calorii consumată zilnic. Luați în considerare păstrarea unui jurnal al mâncării prin înscrierea tot ce mâncați, a caloriilor pe porție și a câte porții ați avut.

  • Pierderea în greutate titusville fl
  • Produse de slabit catena
  • Cum să pierdeți greutatea și să o păstrați

Studiile au arătat că oamenii tind să rămână mai mult în dieta lor și își pierd greutatea dacă înregistrează în mod regulat consumul de alimente. Căutați pe Internet aplicații gratuite sau site-uri web unde puteți scrie în ceea ce ați mâncat - unele dintre acestea chiar vă calculează calorii pentru dvs.

Account Options

Când observați câte calorii consumați în fiecare zi, sunteți forțat să vă asumați responsabilitatea pentru sănătatea dumneavoastră și să mâncați mai puțin. Fiți consistenți și puneți-vă în tot ceea ce mâncați - veți găsi mai ușor să vă urmați dieta. Un alt aspect important al pierderii în greutate este monitorizarea greutății și progresului general.

Studiile au arătat că persoanele care cântăresc în mod regulat pierd mai multă greutate pe termen lung decât cei care nu își verifică greutatea. Se cântărește aproximativ ori pe săptămână. Încercați să vă echilibrați în aceeași haine în același timp al zilei pentru a vă verifica progresul. Dacă nu pierdeți în cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs, trebuie să recalculați consumul total de calorii.

Este posibil să trebuiască să omiteți mai multe calorii sau să listați aportul de alimente mai precis în jurnalul dumneavoastră.

Distribuiți pe rețelele sociale:.