Cum să pierdeți grăsimea și să aveți abs. Ghidul Complet Pentru Mușchii Tăi Abs | Fitness


Avertizare Tranzacționarea grăsimii stomacale pentru un pachet de șase este mai degrabă un proces în doi pași decât lansarea într-o serie de abdomene, răsuciri și alte exerciții care vizează abs.

costul global privind pierderea în greutate pierderea în greutate doamna lacului

Exercițiile abdominale pot întări și tonifica nucleul, dar nu există nicio modalitate de a reduce grăsimea abdominală. În schimb, trebuie să vă reduceți grăsimea corporală totală prin dietă și exerciții fizice dacă vreți să sperați să vedeți burtica aceea tonifiată.

5 Cele mai bune antrenamente Ab pentru femei: Pierdeți grăsimea din burtă și consolidați-vă miezul

Reducerea grăsimii corporale Pasul 1 Eliminați excesul de calorii din dieta dvs. Deoarece 1 kilogram de grăsime conține 3. Pe măsură ce pierdeți în greutate, reduceți grăsimea corporală, ceea ce vă poate ajuta să tăiați talia.

Pasul 2 Alegeți cereale întregi decât cele rafinate. Produsele din fulgi de ovăz, orez brun, orz, bulgar, grâu și alte cereale integrale obișnuite vă pot ajuta să eliminați mai eficient grăsimea din burtă.

modalități de a pierde în greutate pentru mâncătorii pretențioși cel mai bun arzător de grăsime pentru fată

Pasul 3 Bea apă peste alte băuturi. Apa nu numai că îți potolește cum să pierdeți grăsimea și să aveți abs, dar îi lipsește și caloriile.

Consumul de sodă, suc, bere sau alte băuturi care conțin calorii vă pot sabota obiectivele de slăbire prin creșterea aportului caloric.

shorts pentru a pierde în greutate accesați zgomotul de ardere a grăsimilor

Pasul 4 Creșteți-vă nivelul de activitate fizică făcând exerciții cardio în majoritatea zilelor săptămânii. Un obiectiv bun este cel puțin 30 de minute de cardio intens intens, cum ar fi înotul, mersul cu bicicleta, mersul pe jos sau dansul.

De asemenea, puteți crește intensitatea antrenamentului pentru a arde mai multe calorii, ajutând la atingerea deficitului caloric necesar pentru a pierde grăsimea din burtă. Pasul 5 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament. Ridicarea greutăților libere, utilizarea aparatelor de greutate sau chiar încercarea benzilor de rezistență vă poate ajuta să adăugați mușchi la rama dvs.

mâncați mai mult și pierdeți în greutate pierderea în greutate timp de transformare timp

Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile, deci creșteți efectiv numărul de calorii pe care corpul le folosește pe tot parcursul zilei. La fel ca și creșterea nivelului de activitate fizică, acest lucru vă poate ajuta să atingeți acel deficit de calorii pentru a elimina grăsimea de pe stomac. Tonifierea Abs Pasul 1 Programați timpul în fiecare antrenament pentru exerciții abdominale.

Ridicările cu două picioare vor viza țesutul inferior al abdomenului, transversul abdominal.

Ghidul complet pentru mușchii tăi abs

Intinde-te pe podea pe spate. Așezați-vă mâinile, palmele în jos, sub sacrum. Ridicați ambele picioare simultan la un unghi de 90 de grade. Coborâți-le încet înapoi.

Cum se reduce grăsimea de stomac pentru șase pachete de abs - Sănătate -

Lucrați până la 10 lifturi pentru picioare în timp. Pasul 2 Lucrați câteva ascensoare pelvine în rutina ab. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti la un unghi de 45 de grade.

cel mai bun mod de a pierde greutatea în somn pierde 70 de kilograme de grăsime

Așezați-vă brațele în lateral, apoi strângeți abdomenele. De acolo, ridicați șoldurile și fesele departe de podea. Așteptați pentru o respirație sau două, apoi reveniți la poziția inițială.

Pierde burta și spate grăsimea în 14 zile! Program gratuit de antrenament acasă

Pasul 3 Contracarați ascensorul cu înclinări pelvine. Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți la un unghi de 45 de grade și brațele în lateral.

Ghidul Complet Pentru Mușchii Tăi Abs | Fitness

Trageți butonul buric către coloana vertebrală până când spatele este întins pe podea. În același timp, înclinați bazinul în sus. Țineți această poziție timp de cel puțin două respirații și reveniți la poziția inițială. Pasul 4 Încercați să folosiți o minge de fitness pentru a vă varia antrenamentul abdominal. Așezați-vă pe o minge de fitness, așezând picioarele la o lățime cum să pierdeți grăsimea și să aveți abs șold separată pe podea.

Îndreptați-vă spatele și lăsați-vă mâinile pe piept, la fel ca în cazul creștetelor. Strângeți abs și lăsați-vă încet înapoi. Așteptați pentru o respirație sau două și reveniți la poziția inițială.

5 Mituri și fapte comune despre dvs. Abs

Pasul 5 Implicați-vă părțile laterale încorporând o răsucire a trunchiului în această rutină. Deși există multe variante, versiunea standard vă face să stați în poziție verticală, cu o greutate mică în cum de a arunca kilograme înainte de a cântări. Rotiți trunchiul spre dreapta, reveniți la centru, apoi rotiți spre stânga.

  • Încărcați proteina Lean Proteinele sunt hrană pentru mușchi.
  • Aer condiționat pierderea în greutate
  • Schimbul de îmbrăcăminte pentru pierderea în greutate
  • 5 Mituri comune și câteva informații despre dvs. Abs
  • Cum să obțineți Abs pentru fete | albaiulia-aida.ro, Pierdeți în greutate și obțineți curbe
  • Eco slim a lui luat cineva

Bacsis Alimentele care conțin grăsimi trans sunt mai susceptibile de a provoca creșterea grăsimii în secțiunea medie decât alte alimente, așa că tăiați aceste grăsimi din dieta dumneavoastră.

Avertizare Adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice pentru prima dată sau dacă ați fost departe de programele de fitness pentru o vreme sau dacă aveți probleme cronice de sănătate.