Cum să pierzi grăsimea pe corpul tău


cum să pierzi grăsimea pe corpul tău

Înclină-te în față, arată mai multe, fă-te rupt … toate înseamnă același lucru: reconstruirea corpului. Imagini Getty Antrenorii personali inclusiv ai dvs. Acești oameni știu ce vor — mai puțină grăsime și mai mulți mușchi — dar de multe ori nu știu ce este nevoie pentru a ajunge acolo.

Indiferent dacă își dau seama sau nu, acești oameni se referă la recompunerea corpului, actul sau schimbarea fizicului tău arde grăsime și creșterea musculară in acelasi timp.

ABDOMEN PLAT 💪 CUM SCAPI DE BURTA ACASA FARA NICIUN ECHIPAMENT

Aceasta este o abordare diferită a sănătății și fitnessului decât de obicei slăbiți mentalitatea Obțineți mai mult din tehnologia dvs. Mulți oameni consideră că recompunerea adevărată a corpului este imposibilă din cauza acestei enigmă: pentru a vă reduce grăsimea, trebuie să mâncați mai puțin calorii apoi arzi.

Pierde toată grăsimea din corpul tău. Cum să pierzi grăsimea coapsei | autovehicule-rutiere.ro

Dar sa construiți mușchi, trebuie să mănânci mai multe calorii decât arzi. Cu toate acestea, corpul tău este mai inteligent decât crezi și, urmărind cu atenție dieta mai ales când mănânci ceva și cum să pierzi grăsimea pe corpul tău, poți absolut pierde grăsime și câștigați mușchi in acelasi pierde grăsimea coapsei în 6 săptămâni. Citeste mai mult: Ridicarea greutăților face femeile voluminoase?

cum să pierzi grăsimea pe corpul tău

Ce este compoziția corpului? Compoziția corpului se referă la procentul de grăsime corporală și masa slabă. Imagini Getty Compoziția corpului este raportul dintre masa grasă și masa slabă din corp.

  • Pierderea în greutate chili
  • Cum o ardem?
  • Alimente care te ajută să arzi calorii şi grăsimi!

Uneori compoziția corporală este utilizată în mod alternativ cu procentul de grăsime corporală, dar procentul de grăsime corporală este doar o parte a compoziției corporale generale. Masa slabă include Cât durează construirea mușchiului? În funcție de metoda pe care o folosiți pentru a măsura compoziția corpului, s-ar putea să vă gândiți la apă ca la un procent propriu. Citeste mai mult: Cea mai bună scală de compoziție corporală pentru Ce este recompunerea corpului? Recompunerea corpului se referă la procesul de schimbare a raportului de masă grasă la masa slabă — adică pierderea grăsimii corporale și construirea masei musculare.

Uitați de scăderea în greutate Dacă scopul dvs.

cum să pierzi grăsimea pe corpul tău

Imagini Getty Reconstrucția corpului nu trece pierdere în greutateEste vorba despre pierderea de grăsime. Acest lucru este pe jumătate adevărat. Mușchiul este mai dens decât grăsimea.

Cum să pierzi grăsimea coapsei Pierde toată grăsimea din corpul tău

În timpul recompunerii corpului, fizicul se schimbă în loc de greutate. Pe măsură ce progresați în recompunerea corpului, este posibil să observați modificări ale corpului, cum ar fi un aspect general mai ferm sau îmbrăcămintea care se potrivește diferit. Puteți chiar să vă îngrășați, dar să aveți un fizic mai mic la sfârșitul programului de recompunere. De exemplu, acum cântăresc exact la fel ca înainte de a începe să fac mișcare și să mănânc sănătos.

Poți să-ți pierzi grăsimea din corp

Cu toate acestea, port haine mai mici și corpul meu are mai mult tonus muscular decât înainte. De asemenea, mă simt mult mai puternic decât înainte de a începe un program de antrenament al forței un beneficiu neestetic al recompunerii corpului. Deci, puteți scădea cântarul, deoarece nu face diferența între pierderea de grăsime și pierderea musculară, iar pierderea în greutate nu este obiectivul principal în reconstrucția corpului.

Cu toate acestea, trebuie să ții cont de o singură avertisment: dacă vrei să pierzi o cantitate mare de grăsime corporală și să nu planifici prea mult masa musculara, puteți pierde în greutate pe termen lung.

cum să pierzi grăsimea pe corpul tău

Citeste mai mult: 6 statistici de sănătate care contează mai mult decât greutatea ta Reconstituirea corpului este un joc lung Deoarece încercați să faceți două lucruri simultan — pierdeți grăsime și construiți mușchi — nu puteți face un plan de recompunere a corpului dieta moftPierderea în greutate sănătoasă și creșterea sănătoasă a mușchilor necesită mult timp singure: a le pune împreună înseamnă că sunteți pe drum lung.

Citeste mai mult: Cele mai bune pantofi de alergare pentru Cum funcționează recompunerea corpului?

cum să pierzi grăsimea pe corpul tău

Recompunerea corpului este un echilibru fin între construirea mușchilor și pierderea de grăsime. Imagini Getty Reconstruirea corpului se reduce la obiectivele dvs. Spre deosebire de metodele tradiționale de slăbire — cum ar fi dietele cu conținut scăzut de calorii sau perioadele de antrenament cardio de intensitate ridicată — nu există un protocol adevărat de reconstrucție corporală.

Pierderea de grăsime se întâmplă atunci când corpul dumneavoastră simte o lipsă de energie între caloriile care intră și calorii care ies.

Există linii directoare de bază de urmat. Pentru a vă schimba cu succes compoziția corpului, aveți nevoie de: Citeste mai mult: Antrenamente de 20 de minute de intensitate ridicată pentru arderea grăsimilor Pierde grăsime Pierderea de grăsime se reduce în cele din urmă la menținerea caloriilor. Pentru a pierde grăsime, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi. Antrenamentul cardiovascular sau exercițiul cardio și de rezistență combinat, pe lângă o dietă sănătoasă, este în continuare cea mai bună tehnică de pierdere a grăsimilor — nu există nici o cale de a înconjura știința.

Pierde toată grăsimea din corpul tău

Citeste mai mult: Mănâncă mai mult, cântărești mai puțin: aceste alimente cu volum mare te vor umple cu mai puține calorii Cum să construiți mușchi Construirea mușchiului necesită antrenament de rezistență. Antrenamentul de forță este esențial pentru a vă schimba compoziția corpului — mușchii nu vor crește dacă nu îi provocați.

În plus, nu cum să pierzi grăsimea pe corpul tău construi mușchi fără a avea un surplus de calorii, deci trebuie să mâncați mai multe calorii decât ardeți pentru a promova creșterea musculară.

În timp ce toate Cum să calculați și să urmăriți macro-urile sunt importante, proteinele sunt deosebit de importante pentru construirea mușchilor.

cum să pierzi grăsimea pe corpul tău

Fără suficientă proteină, corpul tău se va lupta pentru a repara țesutul muscular care este descompus în timpul antrenamentului de forță. Citeste mai mult: Cele mai importante 7 mișcări de formare a forței pentru construirea mușchilor Una peste alta: cicluri de calorii Culturistii sunt cunoscuți pentru capacitatea lor de a obține un fizic nebun slab și muscular.

Evident, acesta nu este obiectivul tuturor, dar este un exemplu minunat de ceea ce este posibil cu recompunerea corpului. Imagini Getty Sună confuz că trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi pentru a pierde cum să pierzi grăsimea pe corpul tău, dar trebuie să mănânci mai multe calorii decât arzi pentru a construi mușchi.

Este de fapt destul de ușor atunci când înveți despre conceptul ciclului de calorii: ajustarea aportului tău de calorii și macronutrienți la obiectivul tău de o zi.

Primul lucru de făcut este să vă calculați caloriile de întreținere sau câte calorii ardeți într-o zi când nu faceți mișcare.

Pierde toată grăsimea din corpul tău

Puteți consulta un antrenor personal certificat, un dietetician sau alt profesionist din domeniul sănătății pentru a găsi acest număr sau puteți utiliza un calculator de calorii online.

Aceasta de la Clinica Mayo folosește ecuația Mifflin-St Jeor, pe care profesioniștii o consideră standardul de aur. În zilele în care faceți exerciții cardio, ar trebui să consumați suficiente calorii pentru a vă satisface numărul de întreținere.

Consumul de calorii de întreținere într-o zi cardio vă asigură că aveți un deficit mic pentru a promova pierderea de grăsime, dar nu un deficit atât de mare încât corpul dumneavoastră va folosi țesutul muscular pentru combustibil.

Adevarul despre grasimea abdominala, cum să arzi grăsime în corpul inferior Slăbitul din greutate Vs.

Vrem mușchiul! Citeste mai mult: Ar trebui să ridici greutăți sau să faci cardio mai întâi?