Exercitii slabit picioare barbati, Cele mai bune exerciti cardio pentru barbati (Galerie foto)


Cel mai rapid mod de a slabi si tonifia in acelasi timp Publicat: 30 Dec. Iar de obicei, cel mai repede se depune in zona picioarelor, dar si a abdomenului, capatand un aspect inestetic pentru multi oameni. De aceea, daca vrei sa sa dai jos cateva kilograme si sa-si tonifici musculatura, avem cateva idei pentru tine.

Exercitii pentru Picioare - Ghidul Esential (cu Video-uri)

Genuflexiune cu greutate in maini Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o greutate, pe care o iei si o tii in fata pieptului cu ambele maini. Dupa aceea, departeaza picioarele si indreapta varfurile picioarelor spre exterior.

tuck urile de burtă îndepărtează grăsimea cum să obțineți subțire și ardeți grăsime

Ramai in aceasta pozitie si executa 1 sau 2 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari fiecare. Fandare cu greutati in maini Si la acest exercitiu vei avea nevoie de greutati. Stand in picioare, tine in fiecare mana o greutate si fa un pas inainte exercitii slabit picioare barbati nu foarte mare pentru a nu te suprasolicita.

5 exercitii de slabit pentru picioare si abdomen

Dupa aceea, coboara piciorul din spate pana ajungi cu genunchiul aproape de sol. Este important ca coapsa si gamba sa formeze un unghi de 90 de grade. Mare grija pentru ca traiectoria genunchiului piciorului din fata nu exercitii slabit picioare barbati sa depaseasca degetele acestuia.

Apoi revino la pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior. Genuflexiune pe un picior Renunta la greutati, fiindca nu vei mai avea nevoie de exercitii slabit picioare barbati. Stai in picioare cu bratele intinse la nivelul umerilor si ridica un picior.

Account Options

Stand in aceasta pozitie fa o genuflexiune iar apoi revino la pozitia initiala. Este necesar sa faci o serie a cate 15 repetari.

1 lună pierdere în greutate transformare pierdere pmdd pierderea în greutate cactus de pere

Ridicari pe varfuri stand pe stepper Vei avea nevoie de un stepper sau poti improviza ceva. Incepe prin a sta pe varfuri pe marginea stepperului, dupa care coboara calcaiele pana la nivelul degetelor.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Este necesar sa repeti aceasta miscare de 10 ori. Ridicarea piciorului in lateral Renunta la stepper si stai in genunchi, cu mainile sprijinite pe podea.

Acum, din aceasta pozitie, ridica piciorul in lateral si repeta de 15 ori pentru fiecare picior in parte. Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe picioare si tonifierea muschilor. Rotatii ale trunchiului O sa ai nevoie de o minge medicinala sau o gantera.

Cum sa slabesti la picioare fara diete, cardio si fara batai de cap

Stai in pozitia sezut cu genunchii indoiti si cu mingea sau gantera in ambele maini, si roteste usor trunchiul dintr-o parte in alta. Cel mai bine ar fi sa faci cate 3 seturi a cate 12 repetari. Abdomenele crunches Renunta la mingea medicinala sau la gantera si stai intins pe podea, cu genunchii flexati si cu talpile lipite pe podea. Mainile le poti pune la ceafa sau in cruce peste piept.

Te-ai abonat cu succes!

Tine muschii abdominali incordati si ridica-te si impinge in fata. Ai grija ca omoplatii sa nu mai atinga podeaua. Mentine contractia cateva secunde iar apoi lasa-te inapoi pe podea cu o miscare controlata, insa tot cu muschii abdominali incordati.

Exercitii pentru Picioare Acasa - Fara Echipament

Ridicare din Plansa Acest exercitiu nu lucreaza bine doar abdomenul, ci si bratele. In plus, este ideal daca vrei sa avansezi spre flotari. Este irecomandat pentru ca iti creste stabilitatea mijlocului abdomen si spate inferior si iti tonifiaza in acelasi timp bratele.

Ce sport să faci ca să slăbeşti la fund şi la picioare

Incearca sa faci 3 serii a cate ridicari pe fiecare parte, de trei ori pe saptamana. Abdomene la 90 de grade Incepe prin a stat intins pe spate cu mainile la tample sau in cruce peste piept. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade si indoaie genunchii la un alt unghi de 90 de grade.

Incearca sa ridicii omoplatii usor apoi revino in pozitie, mentinand muschii abdominali incordati. Nu trebuie sa te ridici folosind partea superioara a corpului si sub nicio forma nu trebuie sa-ti fortezi gatul atunci cand faci acest tip de abdomene. Ridicari din picioare Pentru ultimul exercitiu stai intins pe spate, cu picioarele drepte si mainile intinse pe langa corp.

pierdere în greutate inexplicabilă cks tăierea pierderii boabelor

Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade iar din aceasta pozitie ridica picioarele spre tavan ca si cum ai face lumanarea.

Revino la pozitia initiala si efectueaza cat mai multe repetari. Foloseste-te de muschii abdominali pentru a ridica picioarele.

Tipurile de Exercitii pentru Picioare

Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe burta si tonifierea muschilor. Daca o sa respecti cu strictete aceste exercitii de slabit pentru picioare si abdomen cu siguranta ca in scurt tip vei avea corpul pe care ti-l doresti. Surse: topfitnes.