Greutatea pierde tapet, Pierde greutate tapet


Privind la fotografiile mele înainte și după, sunt adesea întrebat, cum am pierdut atât de mult și am pompat. Mulți doresc aflați secretul, cum să pierdeți în greutate și să pompezi în același timp. Dar secretul este în locul în care trebuie să puneți o virgulă, în fraza: este imposibil să se piardă în greutate. In acelasi timp?

10 obiceiuri originale pentru a pierde în greutate fără a face dietă

Stânga 37 de ani. Dreapta Sunt foarte des întrebată - ce ar trebui să fac dacă există grăsimi suplimentare? Două opțiuni sunt mai întâi să piardă în greutate și apoi să meargă la leagăn sau să încep imediat să setați masa și apoi să pierdeți în greutate.

greutatea pierde tapet

Voi spune înainte - dacă aveți grăsimi suplimentare, iar scopul merită - pentru a face un corp frumos - este cu siguranță să pierdeți mai întâi în greutate. Dar mai întâi lucrurile: Cum de a pierde greutatea și pomparea.

După cum am vorbit în mod repetat - testosteronul hormonal este direct afectat de creșterea mușchilor noștri. Testosteronul este produs ca răspuns la formarea cu povara glandelor noastre și de cât de mult acest hormon circulă sânge în funcție de cât de mult putem pompa mușchiul.

Multe testosteron - multe mușchi. Mai puțin. Spre deosebire de testosteronul masculin, unii hormoni - cum ar fi hormoni feminini sau leptină - contribuie la acumularea de grăsimi. Cu atât mai mult testosteron - mai puțin greutatea pierde tapet și mai mulți mușchi. Cu atât mai mulți hormoni, cum ar fi estrogenul și leptina - cu atât mai multă grăsime. Am pierdut greutatea și am pompat video.

Pagina principala 10 obiceiuri originale pentru a pierde în greutate fără a face dietă Ați încercat toate dietele, dar încă nu puteți laatinge greutatea visului tău. Poate atunci ar trebui să vă revedeti modul de viață. Așa că uitați de obsesia voastră de a pierde în greutate și de a adopta reflexe bune care vă pot fi benefice pe termen lung. În acest articol îți arăt aceste 10 obiceiuri care te vor face să slăbești treptat fără să ții dietă. Această tehnică a fost dovedită științific de Dr.

Cum să pierdeți în greutate și să pompezi dacă sunteți grăsime? Să vedem ce se întâmplă dacă avem o grăsime suplimentară pentru a continua cu masa masei.

greutatea pierde tapet

Aromataza este o enzimă care transformă testosteronul în estrogen. Acesta este produs de coaja glandelor suprarenale și a adipocitelor - celule ale țesutului adeziv. ȘI cu atât mai mult gras - cu atât mai mult aromatază și În plus, testosteronul este convertit în estrogen.

Aici ați fost tensionați, nivelul de testosteron se ridică, dar la mușchii de pe fluxul de sânge într-o persoană grasă ajunge la mai puțin decât cel care a pierdut cum a început să leagă.

Nu este suficient de acest lucru - acest testosteron este, de asemenea, transformat în estrogen. În plus - nivelurile ridicate greutatea pierde tapet estradiol reduce producția de hormon luteinizantcare reduce producția de testosteron. Oh, deschiderea leptinului în a fost o descoperire. Acesta este un hormon care participă la acumularea de grăsimi, sentimentul de foame și Cu cât este mai multă grăsime - cu atât mai greutatea pierde tapet leptină și cu atât mai multă grăsime este recrutată.

Să ne întoarcem la testosteron. Grăsimea noastră blestemată are receptori sensibili la testosteron.

Și acest lucru înseamnă că în partea de sus a întregului grăsimea captează, de asemenea, testosteronul. Deci, pentru mușchii pe care vrem să o greutatea pierde tapet mai puțin testosteron, ceea ce limitează creșterea lor.

Amintiți-vă de fapt - pierdeți simultan în greutate și imposibil de pompat. Pentru a pierde în greutate, trebuie să mâncăm mai puțin decât petrecem; Și pentru a pompa - este necesar să mănânci mai mult decât consumăm.

Și acum imaginați-vă, Vasya - care sa uitat mai întâi la el 5 kg de exces de grăsime și Petya - care a avut extra 20 kg Fat. Și a început imediat să lucreze pentru multe. Ambele marcate 10 kg. Dar care este diferența? În faptul că cu un astfel de set de hormoni Vasya a marcat mușchii 6 kg și 4 grăsimi. Și mușchii Petya - 2 kg și 8 grăsimi. Și după aceea va fi mai ușor să faceți ajutor? Și greutatea pierde tapet lui sunt mai mult. Iar Ceeata trebuie să fie condusă de 20 kg că avea 8 kg, pe care a marcat-o.

Cred că răspunsul este evident. Cum greutatea pierde tapet a pierde greutatea și pomparea? Cereți departamentul de vânzări! Concluziile mele sunt confirmate prin practică?

Pierde in greutate tapet HD

Da, văd cântând nefericit în fiecare zi, care se încadrează în loc de ani de zile sau aruncă o sală fără a vedea rezultatele. Deci, de ce nu vorbesc despre asta? Și vă imaginați că Pave în departamentul de vânzări va spune: Nu aveți nevoie să cumpărați un abonament în sala noastră și să nu plătiți pentru formarea personală.

Mai bine să pierzi greutatea pentru obiectivele tale mai întâi, nu trebuie să cheltuiți bani. Și astăzi totul este, cu dvs. Basilio și pentru moment. Pentru a pierde numărul de greutate, vine următoarele: ceea ce este mai corect - pentru a renunța la toate forțele pe arderea grăsimilor sau sculptați cu ușurință de relief musculos?

  • 10 obiceiuri originale pentru a pierde în greutate fără a face dietă; Regina MAFA
  • Sunt situatii cu care majoritatea ne confruntam atunci cand vrem sa slabim.
  • Cele mai ușoare moduri de a pierde grăsimea coapsei
  • Reparații Tapetul este un material popular pentru decorarea pereților.
  • Pierde in greutate tapet HD Pierde greutate tapet Add: hyduqyc4 - Date: - Views: - Clicks: Vei găsi cele mai bune imagini pierde in greutate tapet HD de stoc gratuite pentru interogarea pierdere în greutate.
  • Casa lui smiths pierdere în greutate
  • Pierde greutatea de la talie mea
  • Combustibil de slăbire

Când antrenorul de fitness recomandă antrenamentul de putere, provoacă mult mai puțin entuziasm decât arzătorul de grăsime. Și în zadar: arderea grăsimilor și consolidarea musculară - două laturi ale unei medalii.

greutatea pierde tapet

Greutatea pierde tapet pierdeți în greutate, dar nu veți avea o ușurare musculară, nimeni nu vă va aprecia eforturile. Se pare că este logic - dar pentru a face calea cea bună de a preveni miturile comune despre antrenamentul de putere și arderea grăsimilor.

greutatea pierde tapet

Mitul 1: Slimmarea are greutatea pierde tapet de aerobic, aquaeerobics, calanetica, iar pentru simulatoare este prea devreme! Slimarea depinde de numele lecției și de rata pulsului în sala de clasă.

Dacă lucrați cu un impuls de bătăi pe minut, se dovedește un antrenament pentru rezistență. Este cea care ajută la arderea grăsimilor. Când pulsul se ridică peste Beats - aceasta este deja forțe de antrenament care vă permit să pompeze mușchii. Pulsul înalt poate fi realizat în piscină, iar în pas aerobic. Cu cât faceți mai puțin sport, cu atât mai mult va lupta inima. Dacă ați săpat pe aerobic, apucați aerul în gură, ciocanii bate în cap, transpirația curge prin corp, iar picioarele sunt brazate - nu mai există o ardere a piciorului, forța de antrenament și departe de cel mai mult util pentru inima drumului.

Căutați o lecție mai lentă sau mergeți la o piesă de alergare unde vă puteți antrena la propriul ritm! Mitul greutatea pierde tapet Nu vom pierde în greutate simulatoare.

greutatea pierde tapet

Eroare din nou. În primul rând, simulatoarele sunt diferite. De exemplu, greutatea pierde tapet - o banda de alergare, biciclete de exerciții, stepper, elipsoid - dați exact aceeași încărcătură ca aerobic.

În al doilea rând, faptul că majoritatea dintre noi facem pe așa-numitele simulatoare de putere cu încărcături, blocuri și cablurinu trage pregătirea reală de putere. Pentru a ridica pulsul de până la și deasupra loviturilor pe minut, aveți nevoie de o povară mare cu care puteți face mai mult de 10 și mai bune - repetări greutatea pierde tapet abordare.

greutatea pierde tapet

De obicei, începeți cu jumătate din greutatea proprie pentru umeri și piept, și din greutatea proprie - pentru picioare și spate. O astfel de antrenament greu durează mai mult de greutatea pierde tapet de minute, și veți fi obosiți că cu greu puteți ridica altceva.

O studii tipice pentru un club de fitness în sala de sport - o jumătate de oră sau jumătate cu greutăți reduse, repetări în abordare și odihnă scurtă între ele sunt antrenamentul de interval obișnuit care nu pompează mușchii, dar îi conduce într-o Tone și - Atenție! Forțele speciale și creșterea musculară semnificativă de la ea nu așteaptă!