Kilojoules să piardă în greutate femeie


Mă duc la sala de sport în fiecare zi. De ce nu pot să piardă în greutate?

Sfaturile cele mai bune pentru revenirea la greutatea dumneavoastră înainte de sarcină Când aveți un nou-născut, talia dvs. Cu toate acestea, femeile se simt adesea presate să-și piardă "greutatea copilului" cât mai repede posibil după sarcină. Este normal să rămână o greutate la sfârșitul sarcinii.

Acest lucru se datorează modificării compoziției corporale pentru susținerea sarcinii. Citește mai mult: Dietul după naștere poate face din respectul de sine al mamei mai rău Reîntoarcerea la greutatea dvs.

În schimb, adoptarea unei abordări echilibrate a pierderii în greutate pe parcursul mai multor luni va optimiza rezultatele viitoare ale sănătății femeii. Obținerea unei greutăți sănătoase după ce ați avut un copil este, de asemenea, importantă dacă planificați pe viitor în viitor.

kilojoules să piardă în greutate femeie

Cât de repede ar trebui să-mi pierd greutatea la sarcină? Nu există recomandări stabilite pentru cât de repede ar trebui să vă întoarceți la greutatea înainte de sarcină după ce ați avut un copil.

Indicele ideal de masă corporală (IMC)

Dar este important să pierdeți greutatea la sarcină la un anumit punct după sarcină, așa că nu este transmisă până la următoarea sarcină sau în viața ulterioară. Experiența fiecărei femei cu privire la pierderea în greutate va fi puțin diferită.

Majoritatea studiilor arată că femeile păstrează aproximativ5 kilograme la luni după sarcină. În studiul nostru am constatat că trei din patru femei au păstrat o parte din greutatea lor de sarcină la șase luni după naștere, iar unul din trei a păstrat mai mult de 5 kg. Nu se recomandă diete cu o dietă foarte scăzută sau diete nebune în timpul sarcinii și imediat după naștere.

IMC - 18 sau mai puțin

Încercarea de a pierde în greutate prea repede poate însemna că alegerile dvs. Citește mai mult: Ce este o dietă echilibrată oricum? Înscrieți-vă la newsletter Înscrieți-vă la Thrive, o doză săptămânală de dovezi care vă ajută să trăiți bine. Beneficiile pentru sănătate din pierderea greutății copilului Greutatea câștigată în timpul sarcinii se datorează creșterii copilului, a placentei, a lichidului amniotic, a uterului și a modificărilor în țesuturile corpului, inclusiv în depozitele de sân și grăsimi - în special la nivelul șoldurilor, spatelui și coapsei.

La câteva săptămâni după ce ați avut copilul kilojoules să piardă în greutate femeie.

kilojoules să piardă în greutate femeie

Având unele depozite de țesut adipos la sfârșitul sarcinii este modalitatea naturii de a se asigura că mamele au suficientă energie stocată pentru a susține alăptarea. Pierderea acestui depozit suplimentar de grăsime corporală în primul an după naștere va contribui la îmbunătățirea viitoarei traiectorii de sănătate a femeii.

O revizuire a examinat schimbarea în greutatea corporală între sarcini și relația cu rezultatele de sănătate din a doua sarcină.

Calorii și echilibrul energetic

În 11 studii cu În aceeași revizuire, reducerea greutății între sarcini a fost asociată cu un risc redus de apariție a diabetului gestational și a unui copil cu vârstă mare pentru gestație. Dar a existat, de asemenea, un risc crescut de a avea un copil născut mic pentru vârsta gestațională. Reducerea greutății luni după naștere este, de asemenea, asociată cu factori de risc mai scăzut ai bolii cardiace.

Creșterea în greutate în timpul respectiv este asociată cu un risc crescut de hipertensiune arterială, diabet zaharat de tip 2 și boli de inimă.

kilojoules să piardă în greutate femeie

Sfaturile cele mai bune pentru revenirea la greutatea dumneavoastră înainte de sarcină Încercați să obțineți greutatea la sarcină în cadrul țintei dvs. Unul dintre cei mai mari predictori de a nu reveni la greutatea dumneavoastră înainte de sarcină câștigă prea multă greutate în timpul sarcinii. Există diferite moduri în care puteți verifica ținta recomandată pentru creșterea în greutate pentru sarcină. Fii activ. Exercitarea poate ajuta la imbunatatirea sanatatii mentale si fizice dupa sarcina.

Poate îmbunătăți somnul, ajuta la reducerea oboselii, vă îmbunătățește capacitatea de fitness și vă ajută să reveniți la greutatea dumneavoastră înainte de sarcină. Încercați de minute de exerciții aerobice cu intensitate moderată pe săptămână. Începeți prin construirea de explozii de zece minute de activitate la un moment dat.

Uitati de a reveni inapoi, echilibrul este cel mai sanatos mod de a gestiona greutatea post-sarcina

Începeți cu exerciții lente, scurte și blânde după naștere, cum ar fi mersul pe jos, și creșteți treptat durata, viteza și intensitatea. Este important să discutați cu medicul dumneavoastră despre revenirea la exerciții după sarcină. Concentrați-vă pe consumul sănătos Femeile care își îmbunătățesc atât obiceiurile de mâncare, cât și de exerciții fizice, sunt mai predispuse să revină la greutatea lor înainte de sarcină. Calculatorul de hrană pentru sănătate vă poate oferi o idee despre ceea ce trebuie să mănânci după sarcină.

Urmăriți-vă progresul.

kilojoules să piardă în greutate femeie

După sarcină, femeile care își auto-monitorizează obiceiurile de mâncare și de exerciții fizice pierd până la trei ori mai multă greutate.

Puteți să vă înregistrați hrănirea zilnică și nivelurile de exerciții într-un jurnal, să purtați un pedometru pentru a urmări pașii zilnici sau utilizați un monitor pentru ritmul cardiac pentru a urmări intensitatea efortului.

De asemenea, puteți încerca aplicații pentru telefoane mobile sau alte dispozitive de urmărire a activităților fizice. Alaptarea poate ajuta. Când corpul produce lapte matern, consumă energie aproximativ 2.

Alăptarea poate ajuta la scăderea în greutate, deși este normal să vă simțiți mai foame când alăptați. Cheia este cea mai mare parte să mănânce alimente sănătoase, astfel încât corpul tău trebuie să-și folosească magazinele de energie.

Yuri elkaim scădere în greutate

Alăptarea are multe alte beneficii pentru tine și copilul tău, deci obținerea sprijinului de care ai nevoie este importantă. Citește mai mult: Singurul de lapte este cel mai bun pentru primele șase luni - iată ce să faceți în continuare Începeți kilojoules să piardă în greutate femeie conversație cu medicul dumneavoastră.

kilojoules să piardă în greutate femeie

Ei vă pot oferi sfaturi și asistență în legătură cu pierderea în greutate, sănătatea mintală și bunăstarea generală în perioada următoare nașterii bebelușului. De asemenea, acestea vă pot îndruma către un specialist în dietetician sau exerciții fizice pentru o nutriție individuală și pentru un exercițiu fizic.

Categorii Populare.