Macrocomenzi pentru pierderea în greutate


Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate

Pagina principala Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate Cunoscut și sub numele de planul alimentar IIFYM Dacă se potrivește macrourilor dvs. Să recunoaștem: dieta este grea.

oxilean fat burners

Tot ce trebuie să faceți este să vă numărați macro-uri. Conform planului alimentar IIFYM, dacă vă respectați obiectivele macro zilnice, veți consuma automat mai puține calorii, ajutându-vă astfel să pierdeți în greutate.

Ar trebui să vă numărați macro-urile?

Iată tot ce trebuie să știți despre cum să vă numărați macro-urile și dacă funcționează sau nu macrocomenzi pentru pierderea în greutate pierderea în greutate. În primul rând, ce este o macro?

Există trei macronutrienți care alcătuiesc fiecare mușcătură de mâncare pe care o consumați: proteine, carbohidrați și grăsimi.

Un ghid pentru stăpânirea macro-urilor

În timp ce multe alimente conțin toți acești macronutrienți, majoritatea înclină puternic spre unul sau doi dintre ei. De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea este în principal carbohidrați, iar uleiul de măsline este preponderent gras.

Corpul tău are nevoie de toți trei într-o anumită capacitate de funcționare. Potrivit macro-dietei, puteți pierde în greutate stabilind un obiectiv exact pentru câte grame de proteine, carbohidrați și grăsimi să consumați pe zi.

  • CUM SĂ NUMĂRAȚI MACRO-URILE PENTRU A VĂ ATINGE OBIECTIVELE - - FITNESS -
  • Găsiți celelalte două părți aici: Partea 1: Trebuie să vă numărați macrocomenzile?
  • Deci, ce este deficitul caloric?
  • Fat burn cleanse
  • Calculator macro - Nurturaa
  • UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -
  • Я думаю, - сказал он, - что лишь по чистой случайности подобная ситуация никогда не возникала ранее.

Spre deosebire de majoritatea dietelor tradiționale, nu trebuie să numărați calorii și, spre deosebire de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi, nu trebuie să eliminați alimentele preferate, cum ar fi cartofii, pastele sau slănina.

În teorie, puteți mânca orice doriți în cadrul planului IIFYM, cu condiția să se încadreze în numărul dvs. Cum aflați de câte macrocomenzi aveți nevoie?

Pierderea în greutate în ceto metoda RPE - keto fun

Pentru a vă calcula macro-urile este nevoie de câteva matematici de bază. Institutul Național de Sănătate NIH oferă un calculator online care folosește greutatea, nivelul de activitate și sexul pentru a estima câte calorii cheltuiește corpul dumneavoastră în fiecare zi. Site-urile și aplicațiile precum My Fitness Pal vă pot ajuta să vă înregistrați aportul de calorii.

Pasul 2: Odată ce aveți aceste cifre, trebuie să veniți cu un aport țintă de calorii pentru a vă îndeplini obiectivele de greutate.

  1. Принимая во внимание твою юность и своеобразные обстоятельства твоего появления на свет, существует всеобщее ощущение, что порицать тебя за то, что ты сделал.
  2. Trageți în greutate pierdere

Pentru a pierde în greutate, aveți nevoie de numărul de calorii pe care le consumați pentru a fi cu la sută sub ceea ce ardeți în fiecare zi, spune Schoenfeld.

Pasul 3: După ce ați determinat numărul macrocomenzi pentru pierderea în greutate de calorii pe care ar trebui să le consumați pe zi, va trebui să vă dați seama câte dintre caloriile zilnice ar trebui să provină din grăsimi, carbohidrați și proteine.

supe de slabit cu legume

Unii oameni se descurcă bine în planurile cu conținut scăzut de carbohidrați, iar unii oameni se descurcă bine cu conținut scăzut de grăsimi. Totul depinde de individ.

simptomele de gripă pierdere în greutate

Dacă sunteți sportiv sau vă antrenați, dieta dvs. Și dacă macrocomenzi pentru pierderea în greutate în permanență foame, accentuarea grăsimilor sănătoase, cum ar fi avocado și nuci, poate fi benefică.

Unii experți în nutriție sunt fani ai dietei flexibile, deoarece nu restricționează alimentele și oferă mai mult spațiu pentru îngăduințe ocazionale.

cea mai bună zi curată pentru a pierde în greutate

Acestea fiind spuse, regimul flexibil nu este o scuză pentru a mânca orice vrei. Calitatea alimentelor încă mai contează. Legumele, care sunt pline de antioxidanți și fibre pentru combaterea bolilor, vor fi întotdeauna mai bune pentru dvs. Cum încep?

Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate

După calcularea macro-urilor, menținerea obiectivelor zilnice poate fi dificilă dacă nu faceți o pregătire mică pentru masă, potrivit dieteticianului înregistrat Lauren Kelly. Planificarea meselor pe dieta macro Dacă nu gătiți deja, planificarea meselor poate părea stresantă - dar nu trebuie să fie. Iată câteva lucruri de luat în considerare: Stabiliți câte mese veți avea de fapt nevoie pentru săptămâna respectivă.

Dacă doriți suficientă mâncare pentru micul dejun, prânz și cină pe parcursul săptămânii de lucru, atunci din punct de vedere tehnic veți avea nevoie de 15 mese. În loc să gătiți 15 mese separate, bateți câteva loturi de proteine, legume și cereale care pot fi preparate în diferite moduri pe parcursul săptămânii.

  • Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH
  • Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate.
  • Și când vine vorba de macro-uri pentru pierderea în greutate la femei, fiecare macronutrienți își joacă propriul rol vital.
  • Îndepărtați corpul de grăsime
  • Pierderea în greutate în ceto metoda RPE - keto fun
  • Ce este dieta macro - Cum se numără macro-urile pentru pierderea în greutate
  • Pagina principala Calculator macro Calculați-vă macrocomenzile cu acest calculator compatibil cu dispozitivele mobile.

De exemplu, coapsele de porc pot fi servite alături de broccoli într-o noapte, amestecate cu ouă în dimineața următoare sau servite ca toper de salată pentru prânz. Dacă doriți mâncăruri nepotrivite, investiți într-un vas pentru a vă putea arunca carnea și legumele pentru o perioadă de timp desemnată și puteți monitoriza progresul.

O cantitate de alimente este necesară pentru a vă asigura că nu mâncați în exces. Este mult prea ușor să subestimezi dimensiunile porțiilor. MyFitnessPal, una dintre cele mai populare aplicații de urmărire a meselor, are mai mult de un milion de alimente în baza de date completată cu informații despre calorii și macro.

Macros Contează pentru pierderea în greutate

Deși există o versiune premium, descărcarea gratuită vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a urmări macro-urile și a vă menține dieta. Acum, toate acestea pot suna ca o mulțime de muncă, dar nu trebuie să fie. De fapt, alături de dietele care elimină grupuri de alimente întregi sau prescriu combinații de alimente complicate și specifice, IIFYM poate părea mai relaxat în comparație.