Mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate


Nu bei suficientă apă Cu macronutrienții cum ar fi proteinele, carbohidrații și grăsimile care atrag atenția, fibrele nu prea primesc hype-ul pe care îl merită.

mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate grăsime de ardere la 50

Într-adevăr, multe dintre dietele la modă de astăzi se concentrează pe umplerea cu grăsimi - ceto, ne uităm la tine - sau proteine, dar fibrele rămân VIP-ul neîncântat atunci când vine vorba de pierderea în greutate.

Caz de caz: americanii nu primesc aproape suficient din acest nutrient.

mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate spirulina pentru slabit pret

FYI, liniile directoare dietetice pentru americani recomandă femeilor cu vârsta peste 50 de ani să mănânce cel puțin 25 de grame de fibre zilnic, iar bărbații primesc 38 de grame. Pentru cei peste 50 de ani, femeile ar trebui să vizeze 21 de grame, iar bărbații ar trebui să tragă cu 30 de grame în fiecare zi.

Cum vă poate ajuta fibra să slăbiți Cercetările au arătat că consumul de fibre suficiente vă poate ajuta să îmbunătățiți sănătatea inimii, digestia, controlul glicemiei și, da, vă poate ajuta să pierdeți în greutate. De fapt, un studiu din octombrie înJurnalul de nutriție, Care avea de persoane care urmează o dietă cu restricții calorice bogate în fibre cel puțin 20 de grame pe zi timp de șase luni, a constatat că fibrele dietetice favorizează pierderea în greutate și aderența la dietă la cei care sunt supraponderali sau obezi.

Fibrele ajută, de asemenea, la reglarea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce poate duce la o sensibilitate mai mică la insulină, spune Titgemeier.

Laxativele mă vor ajuta să slăbesc?

Deoarece insulina este un hormon de depozitare a mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate, menținerea nivelului scăzut al zahărului din sânge este esențială pentru scăderea răspunsului la insulină și, prin urmare, pentru îmbunătățirea rezultatelor pierderii în greutate. Iată câteva dintre cele mai frecvente greșeli de evitat atunci când vine vorba de adăugarea mai multor fibre în dieta ta.

  • Pierderea de grăsime interioară a picioarelor
  • Cum se pregătește: Ați auzit vreodată de utilizarea sucului de Aloe Vera pentru scăderea în greutate?
  • SUC DE LAMAIE PENTRU UN COLON CLEANSE - SĂNĂTATE MINTALĂ -
  • Puteți pierde în greutate, dacă nu mâncați după 18 Pierdeți în greutate la pooping.
  • Slabesti daca bei apa
  • Semințe de in pentru pierderea în greutate: beneficii, dozare și cum să luați! - Modă -

Sunteți gata să slăbiți? Dar fibra din aceste alimente nu este de tipul pe care îl veți obține din consumul de legume, fructe și cereale integrale.

mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate corpul pierde greutatea asupra morții

Acestea includ beta glucani, inulină, rădăcină de cicoare și multe altele. De asemenea, acestea nu oferă neapărat aceleași beneficii pe care le oferă fibrele din alimentele integrale.

Pierdeți în greutate la pooping.

De exemplu, o revizuire din februarie înJurnalul Academiei de Nutriție și DieteticăA constatat că fibrele funcționale nu scad nivelul colesterolului LDL rău la fel ca fibrele solubile din legume și fructe. Lectură conexă 19 alimente bogate în fibre pentru o mai bună sănătate a inimii și a intestinelor 2. Îți crești fibra prea repede O altă greșeală obișnuită pe care o fac oamenii cu fibrele este creșterea dramatică a aportului, ceea ce poate provoca balonări, crampe, constipație, diaree și gaze.

Pentru a preveni aceste simptome neplăcute, urmărește să crești treptat cât mănânci, spune Titgemeier. De asemenea, încercați să nu mâncați prea multe tipuri diferite de nuci și semințe simultan sau prea multe fasole și linte într-o singură zi.

Și, deși pot fi o bază foarte hrănitoare, consumul prea mult poate crea mai multe gaze, balonare și dureri abdominale", explică Titgemeier. În ceea ce privește nucile pierderea radicală a grăsimilor semințele, Titgemeier spune că adăugarea unei linguri de semințe de chia la felurile de mâncare, cum ar fi în iaurt, piureuri și salate, poate ajuta la contracararea unora dintre aceste simptome gastrointestinale.

Fibra vă poate ajuta să pierdeți în greutate - dar nu faceți aceste 3 greșeli

Lectură conexă Nu ai făcut caca în câteva zile? Iată ce încearcă să-ți spună corpul tău 3. Nu bei suficientă apă Pe măsură ce vă creșteți fibrele, este important să vă ridicați și nivelul de hidratare pentru a profita din plin de beneficii.

mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate pierde greutatea mânca 2 mese pe zi

Fibrele solubile - mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate se găsesc în fasole, nuci, semințe și unele fructe și legume - se dizolvă în apă pentru a crea o substanță asemănătoare gelului, care vă ajută să rămâneți plin pentru o perioadă mai lungă de timp.

Acest burete se umflă și ajută la încetinirea trecerii alimentelor de la stomac la intestinul subțire, făcându-vă să vă simțiți mai saturați și mai energici", spune Titgemeier.

Semințe de in pentru pierderea în greutate: beneficii, dozare și cum să luați!

Fibrele insolubile - care se găsesc în cerealele integrale și legumele - adaugă volum în scaun pentru mișcările sănătoase ale intestinului, dar trebuie să colecteze apă pentru a face acest lucru. Titgemeier recomandă să vă beți jumătate din greutatea corpului în uncii de lichid zilnic. De exemplu, dacă cântăriți de kilograme, ar fi 70 de uncii de lichid - sau aproximativ 9 căni - de apă pe zi.

Câteva sfaturi rapide de la Titgemeier care vă pot ajuta să vă mențineți nivelul de hidratare ridicat: Purtați o sticlă mare de apă și știți de câte ori trebuie să o umpleți pe tot parcursul zilei pentru a vă atinge obiectivul de hidratare. Bea un pahar cu apă la prima oră dimineața înainte de a bea altceva.

mișcările intestinale vă ajută să pierdeți în greutate cum să eliminați grăsimea de buze inferioară

Faceți H2O mai aromat cu fructe proaspete sau pulberi de fructe, cum ar fi pachetele True Lemon. Cumpărați un SodaStream pentru a vă face propriul seltzer acasă. Incorporați ceaiuri de plante, cum ar fi curcuma, hibiscus și scorțișoară, pentru a vă crește aportul de antioxidanți.