Modalități de a pierde în greutate în 25 de zile


Incearca sa incorporezi aceste 4 modalitati usoare si sanatoase de a pierde in greutate in rutina zilnica. Mitul 1: Mai multe exercitii duc la mai multa greutate pierduta Prea multe ore la sala de sport duc la un randament scazut. Cercetatorii au pus 61 de barbati putin supraponderali care nu au mers la sala intr-unul din cele trei grupuri: un grup care nu a a facut sport, unul care a lucrat timp de 30 de minute pe zi si altul care a lucrat timp de o ora zilnic.

Niciunul dintre barbati nu tinea dieta.

Pinterest Twitter Pierderea in greutate are motivație.

Dupa trei luni, grupul de barbati care nu au facut miscare - deloc surprinzator - nu a pierdut nici un kilogram. Cei care au facut exercitii timp de 30 de minute au scapat de 8 kilograme fata de doar 6 cate au slabit cei care au transpirat de doua ori mai mult.

aplicația de calendar de pierdere în greutate lunară

Prea mult timp de banda de alergare poate avea doua consecinte, spun cercetatorii: corpurile noastre ne spun consumam mai multe alimente pentru a compensa ceea ce am ars si noi ne miscam instinctiv mai incet pentru a economisi energia. O strategie inteligenta: fa zilnic exercitii timp de o jumatate de ora la o intensitate ridicata.

burner de grăsime din grecia

Mitul 2: Totul sau nimic Uita regulile drastice ale dietei. Este mai bine sa faci mici ajustari pe care le poti adopta in permanenta, dezvaluie cercetarile. Voluntarii care au participat la o provocare alimentara sanatoasa on-line au primit sfaturi usor de implementat "bea 8 cesti de apa pe zi" sau "doar gustari la masa de bucatarie".

activități de ardere a grăsimilor să facă acasă

Cei care au urmat sfaturile pentru mai mult de 25 de zile pe luna au avut mai mult succes in procesul de slabire decat cei care au respectat pentru mai putin timp. Mitul 3: Gustarile sanatoase sunt o necesitate Nu dimineata.

Ai grijă pentru că îți iubești corpul Imaginați-vă că mâncați orice vă place și nu câștigați un centimetru de grăsime în plus. Este visul tuturor. Din fericire, nu mai. Iată 25 de modalități dovedite științific de a pierde în greutate fără a face dietă.

Deoarece micul modalități de a pierde în greutate în 25 de zile si pranzul pot fi la doar cateva ore distanta, cercetatorii suspecteaza ca cele mai multe gustari sunt alimentate din obicei, mai degraba decat de foame si, in general, se mananca fara minte.

O strategie mai inteligenta: sari oeste gustarea de dimineata, cu exceptia cazului in care ai mai mult de patru ore pana la pranz. Alege o gustare satisfacatoare: una care include proteine, carbohidrati bogati in fibre si putina grasime, cum ar fi un mar cu unt de arahide sau de migdale sau o tortilla de porumb cu o felie de branza cu continut scazut de grasimi.

pierdere în greutate woodland ca

Mitul 4: Modelele subtiri sunt inspiratoare Acele fete slabe, imbracate in bikini, lipite pe frigider, lucreaza probabil impotriva ta. Cand cercetatorii olandezi au inclus 42 de femei intr-un program de pierdere in greutate pe care le-au rugat sa completeze un jurnal cu ceea ce mananca, cele ale caror jurnale aveau o imagine a unui model de greutate "normala" pe coperta au pierdut in greutate in timp ce cele cu o imagine de un model foarte subtire, nu.

Vezi si:.

pierde greutate cafea subțire