Pierde grăsime pe brațele tale, Modalități de a pierde grăsimea umărului


Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede. Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor. Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână.

Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește. Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele.

Sfaturi Scapă de grăsime pe brațele tale Te-ai ăturat de brațele acelea fla că? Din fericire, exi tă multe modalități prin care vă puteți tonifica mușchii și căpa de exce ul de gră ime de pe brațe! Pentru a vă dezvolta mușchii brațului, cel Conţinut: Partea 1 din 3: Cresterea muschilor bratului Te-ai săturat de brațele acelea flască? Din fericire, există multe modalități prin care vă puteți tonifica mușchii și scăpa de excesul de grăsime de pe brațe! Pentru a vă dezvolta mușchii brațului, cel mai bine este să faceți exerciții pentru triceps și biceps, în timp ce antrenamentul cardio poate reduce rata generală de recuperare în corpul dumneavoastră.

Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari. Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei. Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare. Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători.

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor sau la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta.

Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe. Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele. Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor. Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini.

pierde grăsime pe brațele tale nu a scăzut în greutate pe optifast

Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate. Reveniți la poziția inițială. Acest lucru vă va menține brațele tonifiate.

Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din spate a brațelor. Așezați genunchiul stâng pe o bancă.

pierde grăsime pe brațele tale pierderea de grăsimi asli

Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan. Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul. Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea.

Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe.

Modalități de a pierde grăsimea umărului, Slăbește vitaminix

Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului. Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului. Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor. Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral pierde grăsime pe brațele tale aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului pierde grăsime pe brațele tale să se suprapună peste stânga.

Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să pierde grăsime pe brațele tale suprapună peste dreapta. Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori.

Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor. Așezați-vă pe marginea unui scaun cu ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și cu fața îndepărtată de scaun.

Ținând picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele. Coborâți încet corpul pentru a ajunge la un unghi de 90 de grade la coate. Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor. Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți.

Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu picioarele întinse în față. Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Începeți stând sau așezându-vă pe un scaun. Păstrați-vă spatele drept și ridicați o ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap. Îndoiți cotul pierde grăsime pe brațele tale încât greutatea să ajungă în spatele capului.

Vrei să arde grăsime de șold? Încercați aceste 10 opțiuni de exercițiu

După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de câteva ori. Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele.

pierde grăsime pe brațele tale cum ardeți grăsimea brațului

Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână. Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la coate astfel încât bicepsul să fie complet flexat. Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu. Țineți această poziție o secundă. Apoi, coborâți încet greutatea în poziția inițială.

Țintă grăsimea brațului cu bucle bicep.

Repetați de mai multe ori. Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii. Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Așezați brațul drept peste corp în fața dvs. Ținând brațul drept, ridicați-l încet în fața dvs. Coborâți încet brațul până la șoldul stâng. Repetați acest exercițiu cu brațul stâng.

Cum se elimină excesul de grăsime de pe brațe: 15 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Gantera aplecata peste muste inverse Acest exercițiu vizează tonifierea brațelor, umerilor și spatelui. Stai drept cu picioarele la distanța umerilor. Îndoiți-vă înainte în talie, făcându-vă trunchiul aproape paralel cu podeaua. Puteți încerca să vă îndoiți cât mai departe posibil.

pierde grăsime pe brațele tale cel mai bun termogen de grăsime corporală burn v10

Cu o halteră în fiecare mână, țineți brațele drepte și îndreptate spre podea. Ținând brațele drepte, ridicați-le încet unul de celălalt spre tavan. Ajungeți până la poziția în care brațele sunt chiar cu umerii și opriți-vă acolo.

pierde grăsime pe brațele tale pierderea în greutate cumpărături