Pierdeți în greutate după pcos, 7 pași simpli pentru construirea unui plan de masă PCOS


Cum să slăbești cu PCOS și să-ți menții motivația

Există un motiv bun pentru care atât de mulți oameni se luptă cu greutatea lor, și are de a face cu hormonul insulină. Insulina este un hormon de creștere.

pierdeți în greutate după pcos

Activitatea principală a insulinei este de a promova depozitarea grăsimilor sau creșterea în greutate. În comparație cu femeile fără PCOS, femeile cu afecțiuni au un nivel mai ridicat de insulină. Nu este neobișnuit să auziți femeile cu PCOS raportul de creștere rapidă în greutate de 20 - 30 de lire sterline, pierde greutatea pentru a arăta mai tineri ciuda unui regim alimentar sănătos și regim de exerciții fizice.

pierdeți în greutate după pcos

Insulina este, de asemenea, un stimulent pentru pofta de mâncare, motiv pentru care multe femei cu PCOS se luptă cu pofte intense, aproape urgente pentru carbohidrați și dulciuri. Nivelurile ridicate de insulină pot contribui, de asemenea, la mancarea excesivă sau emoțională. În ciuda dificultăților cu care se confruntă femeile cu PCOS pentru a-și gestiona greutateaele sunt adesea spuse de furnizorii de asistență medicală pentru a pierde în greutate.

PCOS(POLYCYSTIC OVARIAN SYNDROME) INTERVIEW DR NEELIMA, DOREEN AND FRANCINE

Acest lucru se datorează faptului că sa demonstrat că scăderea în greutate îmbunătățește regularitatea menstruală și parametrii metabolici. Iată câteva modalități de ajutor.

pierdeți în greutate după pcos

Modificări ale stilului de viață Abordarea primară a tratamentului pentru femeile cu PCOS este schimbarea stilului de viață care implică consumul de alimente, activitatea fizică, somnul și capacitatea dumneavoastră de a gestiona mai bine stresul.

Alimentele care contribuie la creșterea nivelului de insulină trebuie eliminate sau limitate.

SOP și pierderea în greutate cu OrthoTri-Cyclen

Acestea includ băuturi zaharoase, alimente prelucrate cum ar fi biscuiți, chipsuri și pâine, precum și produse de patiserie și deserturi. În schimb, concentrați-vă asupra alimentelor care s-au dovedit a reduce insulina și inflamația.

Pagina principala Cel mai bun plan de slăbire pentru o lună, încercați-l mai întâi. Cei care încep dietele de slăbit se confruntă adesea cu multe probleme, de exemplu pentru a îmbunătăți metabolismul și a combate starea de spirit negativă pe care o încurajează alimentele suplimentare.

Aceste alimente includ fructelegumenuci și leguminoase. Împrăștierea alimentelor pe bază de carbohidrați în mod egal pe tot parcursul zilei, cu cantități moderate la mese și gustări, poate, de asemenea, menține insulina în jos.

Activitate fizica Activitatea fizică regulată este o metodă eficientă de a reduce nivelurile de insulină și de a ajuta la gestionarea greutății.

Pagina principala Plan de dietă pentru scăderea în greutate cu pcos. Am câștigat puțină greutate la nivelul flexorului de șold gras și speram să slăbesc după oprirea pilulei, dar cum să slăbesc în abdomenul meu este în continuă creștere. Puteți afla mai multe despre grăsimile potrivite și pe care ar trebui să le evitați absolut aici. Cred că va trebui să scriu un articol aici într-o zi:.

Se recomandă ca americanii să se angajeze zilnic cu cel puțin 60 de minute de activitate fizică, pierdeți în greutate după pcos o pregătire de cel puțin două zile de forță. Forța de rezistență sau formarea de rezistență poate ajuta la construirea musculaturii, care poate arde mai pierdeți în greutate după pcos calorii. Dacă găsirea timpului sau capacitatea de a face 60 de minute de exercițiu pare a fi descurajantă, încercați să o rupeți.

Cel mai bun plan de slăbire pentru o lună, încercați-l mai întâi.

De exemplu, încercați o sesiune de antrenament de greutate de 30 de minute și două plimbări separate de 15 minute. Dacă sunteți în prezent inactiv, începeți cu ceea ce vă pare cel mai posibil pentru o activitate pe care o vă bucurați. Dormi Există studii puternice care arată că lipsa somnului contribuie la rezistența la insulină și la creșterea în greutate.

pierdeți în greutate după pcos

Majoritatea femeilor au nevoie de opt ore de somn în fiecare noapte. A face somnul o prioritate de a merge la culcare la un timp mai devreme poate ajuta.

7 pași simpli pentru construirea unui plan de masă PCOS

Sfaturile pentru un somn mai bun includ păstrarea camerei la rece și întuneric și o pernă confortabilă și saltea. Evitarea ecranelor televizoare, telefoane, tablete cu cel puțin 30 de minute înainte de culcare vă poate îmbunătăți șansele de odihnă mai bună.

Multe femei cu PCOS suferă de apnee de somn obstructivăducând la reducerea oxigenului și a somnului redus.

Cum te vei simți până la sfârșitul zilei 7 Până la sfârșitul Zilei 7, veți fi uimiți că ați venit atât de departe, iar acest lucru va crește nivelul de adrenalină și serotonină hormoni care se simt bine.

Există o legătură între apneea de somn și rezistența la insulină. Dacă vi sa spus că sângi, aveți tensiune arterială ridicată sau că sunteți obosiți în permanență pe tot parcursul zilei, discutați cu medicul dumneavoastră despre obținerea unui studiu de somn.

Tratamentul apneei de somn obstructive poate reduce nivelul de insulină.

Cum să pierdeți în greutate dacă aveți pcos

Stres Nivelurile constante de stres ridicate pot avea un impact mare asupra insulinei și a câștigului în greutate. Stresul poate crește cortizolul hormonal, care crește direct insulina. O modalitate de a gestiona stresul este cu exerciții precum yoga.

  • Nutriționist, despre pericolul mortal de pierdere rapidă în greutate Combaterea pierderii în greutate Ce rol are pierderea în greutate în PCOS?
  • PCOS - Nutriție și pierdere în greutate
  • Are alli să și piardă grăsimea de burtă

Unii găsesc metode plutitoare, meditative și de mindfulness benefice. Dacă aveți probleme cu gestionarea pierdeți în greutate după pcos de stres, luați în considerare discuția cu un psiholog licențiat.

pierdeți în greutate după pcos

Alte tratamente Chiar si cu modificari ale stilului de viata, femeile cu PCOS pot inca se lupta pentru a slabi. În acest caz, există unele suplimente și medicamente pentru a ajuta. In timp ce acestea nu sunt in mod specific pentru pierderea in greutate, ele pot aduce in jos nivelurile de insulina atunci cand sunt combinate cu un stil de viata sanatos.