Pierdeți rapid brațele superioare


Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede.

pierdeți rapid brațele superioare

Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor. Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână. Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește.

Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului, Cum să slăbească umerii largi

Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele. Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari.

Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei. Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare. Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători. În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor sau la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta.

Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe. Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele.

Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor.

Pagina principala Cum slăbești în brațe? Vă veți pierde rapid răbdarea cu idei sănătoase de cină pentru a slăbi. Cauză posibilă: mușchii sunt mai grei decât grăsimile. Dar uităm cu ce greutate am început. Dacă organismul descompune glicogenul, nu numai că sunt eliberați carbohidrați, ci și apa legată de aceștia.

Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini. Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate.

pierdeți rapid brațele superioare

Reveniți la poziția inițială. Acest lucru vă va menține brațele tonifiate. Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din spate a brațelor.

Pierdeți în greutate acolo

Așezați genunchiul stâng pe o bancă. Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan. Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul. Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea.

pierdeți rapid brațele superioare

Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe. Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului.

Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului. Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor.

pierdeți rapid brațele superioare

Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral și aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului drept să se suprapună peste stânga.

Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să se suprapună peste dreapta. Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori. Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor. Așezați-vă pe marginea unui scaun cu ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și cu fața îndepărtată de scaun.

Ținând picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele.

Cum să pierzi grăsimea brațului?

Coborâți cel mai bun supliment pentru pierdere în greutate quora corpul pentru a ajunge la un unghi de 90 de grade la coate. Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor. Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți.

Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu picioarele întinse în față.

  • Pagina principala 3 moduri de a arde grăsime pe brațe, de a pierde grăsime pe brațe - wikihow Deși accentul principal al acestui exercițiu este umărul, funcționează și bicepsul și tricepsul.
  • Pierde greutatea rapidă pentru călătorie

Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Pierdeți rapid brațele superioare stând sau așezându-vă pe un scaun.

pierdeți rapid brațele superioare

Păstrați-vă spatele drept și ridicați o ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap. Îndoiți cotul astfel încât greutatea să ajungă în spatele capului.

pierdeți rapid brațele superioare

După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de pierdeți rapid brațele superioare ori. Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele. Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână.

Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la coate astfel încât bicepsul să fie complet flexat.

  • În mâinile nevoii de a lua gantere.
  • Pungă pungă pentru pierderea în greutate

Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu. Țineți această poziție o secundă. Apoi, coborâți încet greutatea în poziția inițială.

Cum să slăbești în umeri - Cum mă slăbesc în mod natural

Repetați de mai multe ori. Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii. Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept. Așezați brațul drept peste corp în fața dvs.