Poziția somnului pentru slăbire


Articole recomandate din categoria Sanatate

Autor: Clipa Maria Carina Pozitia corecta in timpul somnului este esenţială pentru odihnă. Muşchii, oasele şi ligamentele trebuiesc poziţionate astfel încât să se evite o presiune puternică asupra lor.

De câte ori nu ne trezim într-o poziţie inconfortabilă şi apoi simţim că ne dor toate în ziua respectivă? Poziția somnului pentru slăbire sănătoasă în timpul somnului ajută la menţinerea corectă a curburilor coloanei vertebrale. Fiind sediul a milioane de neuroni, cu ajutorul cărora informaţia de la creier este trimisă spre muşchii pe care vrem să îi controlăm, este important să ne mentinem corpul într-o pozitie corectă şi, de asemenea, să evităm boli ale coloanei vertebrale precum scoliozalordozacifoza.

Articole recomandate

Ce este somnul? Somnul este acea stare în care simţurile noastre şi activităţile motorii sunt relativ suspendate, în inconştienţă totală sau parţială, şi muşchii voluntari sunt inactivi. Somnul este ciclul de odihnă al corpului. Această etapă este împărţită în 3: Etapa 1: caracteristică aţipitului. Muşchii se relaxează. Există mişcări oculare, dar uşoare. Nu mai există mişcări oculare.

ŞTIRILE ZILEI

Etapa 3: este caracteristică somnului adânc. Ritmul cardiac şi respirator este încetinit iar muşchii sunt relaxaţi. Globii oculari se mişcă rapid, în spatele pleoapelor, în direcţii diferite. În această etapă au loc visele.

fat pierdere torrent

Muşchii membrelor superioare poziția somnului pentru slăbire inferioare sunt temporar paralizaţi pentru a împiedica mişcarea lor controlată de vise. Cercetătorii susţin că timpul necesar pentru somn este diferit în funcţie de persoană, vârstă și activităţile susţinute, dar în medie un adult are nevoie de ore de somn.

Somnul reprezintă o parte importantă din viaţa noastră, căruia îi trebuie sa îi acordam o atentie deosebita.

5 moduri in care somnul te ajuta sa slabesti

Este important să nu îi neglijăm efectele pozitive şi să îl folosim ca pe o ustensilă a sănătăţii și nu ca pe o armă împotriva propriei persoane. Pentru a reţine informaţii este important ca acesta să fie odihnit, pentru a se putea concentra şi a lega cât mai bine sinapse. Totodată, procesul de memorare urmat de somn ajută la păstrarea îndelungată a informaţiei. Procesul de învăţare şi atenţie Copiii care dorm mai multe ore sunt mai blade fat burn, fac conexiunile mai rapid.

Ei poziția somnului pentru slăbire acumula mai repede cunoştinţe poate că frunzele guava ajută la scăderea în greutate pot jongla mai facil cu ele. Longevitate Cercetatorii ajung la o concluzie: cu cât mai puţine sunt orele de somn, cu atât mai mică este speranţa de viaţă.

Reducerea inflamaţiilor Nivelul proteinelor inflamatorii este mai mic la persoanele care petrec mai mult pierde greutatea seoul dormind decât la cele care obişnuiesc să sară peste cât mai multe ore din programul de somn. Îmbunătăţirea vieţii sportive Furnizarea unui timp de odihnă corespunzător asigură performanţele sportive.

Deci chiar dacă sunteţi sau nu sportivi, faptul că obişnuiţi să pierdeţi mereu tramvaiul iar cei din jur să v-o iau înainte poate să va dea de gândit şi să va convingă să petreceţi mai multe ore dormind. Un corp de invidiat Pierderea masei de grăsime este un proces care are loc şi în timpul somnului. Pofta de mâncare este mai mare în rândul persoanelor care dorm puţin.

cum să pierzi grăsimea bingo wing

Reducerea stresului Un somn odihnitor reduce nivelul de stres. Stabilitatea emoţională creşte odată cu odihna şi astfel chiar şi depresia poate fi evitată printr-un somn corespunzător. Mai puţine accidente Lipsa de somn este un factor mai incriminat decât alcoolul în rândul accidentelor rutiere.

Instrumente de sănătate

O inima sănătoasă Reglarea nivelului de colesterol din sânge în timpul somnului este extrem de importantă. Lipsa somnului poziția somnului pentru slăbire asociată cu tensiunea arterială şi nivelul de colesterol înrăutăţite. Prevenţia cancerului şi vindecarea Creşterea nivelului de melatonină poate ajuta în suprimarea tumorilor.

Asigurarea unei încăperi întunecate este esenţială pentru producerea melatoninei.

pierde grăsime rapid în 2 săptămâni

De asemenea, în timpul somnului se poziția somnului pentru slăbire numeroase proteine care ajută la reconstituirea deteriorărilor din timpul zilei. Discuri intervertebrale.

Pentru a realiza importanţa unei poziţii sănătoase în timpul somnului este necesară cunoaşterea câtorva noţiuni de anatomie, a elementelor care formează coloana vertebrală şi numeroasele elemente anatomice care o inconjură, o sustin, o pun în poziţie sau sunt conţinute în interiorul acesteia.

● SCANDAL urias! De ce a câștigat Narcisa Chefi la Cuțite, DE FAPT. Adevărul S-A AFLAT ACUM

Coloana vertebrală este alcătuită din de oase numite vertebre, împărţite pe regiuni: 7 vertebre cervicale, 12 vertebre toracale, 5 vertebre lombare, 5 vertebre sudate sacrale şi vertebre coccigiene sudate. Toate aceste vertebre sunt legate între ele prin: articulaţii sinoviale, ligamente fibre puternice care menţin vertebrele alăturate, stabilizează coloana şi protejează discurile: ligamentele supraspinoase, ligamentele interspinoase, ligamentele intertransverse, ligamentele galbene, ligamentul longitudinal anterior, ligamentul longitudinal posteriordiscuri intervertebrale formate dintr-o parte gelatioasă poziția somnului pentru slăbire nucleul pulpos şi una periferică — anulusul care înconjoară nucleul pulposmuşchi superficiali şi profunzi ai spatelui, precum şi muşchii intrinseci ai coloanei vertebrale.

slabire fara dieta

Vertebrele prezintă în alcătuirea lor un foramen vertebral un spaţiu gol. Suprapunerea tuturor vertebrelor, şi astfel a tuturor foramenelor vertebrale vor forma un canal: canalul vertebral care adăposteşte măduva spinării. Aceasta este vitală, fiind alcătuită în principal din fibre nervoase, care nu se pot divide sau reface în cazul afectării. Rolul măduvei este esenţial în iniţierea mişcărilor corpului prin trimiterea de informaţii la muşchi, are rol în primirea de informaţii de la receptori din corp la nivelul creierului, are rolul de a acţiona unii muşchi fără a primi informaţii de la creier ex: reflexele spinale şi poate reduce durerea uşoară.

Nervii spinali care pornesc de la nivelul măduvei spinării, trecând prin foramene formate de vertebre trimit informaţii de la receptori spre măduvă şi de la măduvă către efectori. Pentru a menţine coloana sănătoasă este important a dormi în poziţii favorabile, evitându-le pe cele care slăbesc muşchii şi întind ligamentele. Lezarea zilnică a acestor elemente anatomice enumerate mai sus, în mod inconştient prin adoptarea unor poziţii greşite de somn poate duce la o statură anormală, dureri de spate sau chiar leziuni ale nervilor.

Poziţiile de somn care susţin curburile fiziologice ale coloanei şi astfel ale spatelui, prin alinierea capului cu coloana vertebrală şi oasele pelvisului întăresc muşchii spatelui şi ligamentele, poziția somnului pentru slăbire astfel și postura fiziologică.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Pentru că această poziţie lasă piciorul superior nesusţinut, genunchii şi coapsa de sus tind să alunece înainte şi să se odihnească pe saltea, rotind coloana vertebrală inferioară. Această rotaţie uşoară poate contribui la dureri de spate sau dureri de şold. Pentru a preveni această problemă, o poziţie corectă pentru a dormi pe o parte presupune includerea unei perne între genunchi şi coapse şi susţinerea gâtului şi a capului cu o altă pernă tare. Spatele trebuie să fie drept, poziţia ghemuită nefiind recomandată.

Poziția ideală de dormit

Mâna nu trebuie să stea sub cap deoarece vasele sanguine vor fi comprimate de greutatea capului timp de ore şi va amorţi. Această poziţie de somn este recomandată: femeilor însărcinate, în special pe partea stângă deoarece ajută fluxul sangvin celor cu probleme grave de reflux acid dormitul pe partea stângadeoarece acest lucru ajută la menţinerea închisă a porţiunii dintre stomac şi gât celor care sforăie sau care au apnee în somn; Această poziţie de somn nu este recomandată: celor care suferă de bursită; celor cu probleme a manşetei muşchilor rotatori muşchi şi ligamente care acţionează asupra umărului prin rotire Poziţia de somn pe o parte nu este cea mai bună deoarece: în timp apar riduri datorită presiunii pernei asupra feţei sânii devin căzuţi datorită efectului exercitat de forta gravitațională asupra lor Dormitul pe spate Este considerată cea mai sănătoasă poziţie pentru somn.

Pentru cei care au dureri de spate este indicat să poziţioneze o pernă sub genunchi şi o pernă pufoasă sub cap. Perna nu trebuie să fie nici prea joasă nici prea înalta, ci să asigure o poziţionare a capului în linie cu restul coloanei vertebrale. Este şi cea mai indicată poziţie pentru bebeluşi, dar şi pentru copii. Nu este indicat somnul pe suprafeţe poziția somnului pentru slăbire sau moi deoarece în timpul somnului bebeluşul îşi poate adânci capul sau nasul şi căile aeriene pot fi obstrucţionate.