Zona maximă de ardere a grăsimilor


Pregătirea la intervale pentru nivelul intermediar până la 25 de minute duminică Mersul pe jos minute În faza inițială, nu vă faceți griji pentru cât de intens este antrenamentul, principalul lucru este că acestea sunt în mod continuu. Ceea ce trebuie să vă amintiți?

Topim grăsimile acasă! Slăbește eficient și rapid fără a merge la sală // 16 +

Da, există o zonă în care caloriile arse sunt prelevate din grăsimea corporală. Obiectivul poate fi atins dacă includem în programul de pregătire atât antrenament intens, cât și moderat. Este recomandat ca fiecare al treilea antrenament să fie realizat cu adevărat intens, iar în zilele rămase, exerciții de intensitate moderată care vă permit să intrați în zona de ardere a grăsimilor din puls. Faceți-le diverse, chiar și în ceea ce privește antrenamentul, vor exista exerciții aerobice, HIIT, exerciții de forță și întindere.

Puls pentru arderea grăsimilor – calcul conform formulei de antrenament cardio

Încercați să fiți activ în fiecare zi, doar variați intensitatea. Astfel, vei oferi corpului tău posibilitatea de a te relaxa și de a te recupera după un antrenament cu adevărat intens, dar în același timp vei continua să te miști și să cheltuiți energie.

În același timp, nu trebuie să uitați și alți factori la fel de importanți: nutriție, somn, nivel de stres, băutură grea, odihnă etc.

Acest lucru îi face pe oameni să creadă că pentru a pierde în greutate trebuie să lucrați doar în această zonă de puls și ajută la arderea grăsimilor.

Pentru a înțelege de ce acesta este un mit, să vedem cum organismul folosește energia în timpul antrenamentelor cardio. Corpul primește energie din două surse: grăsimi și glicogen depozite în mușchi și ficat. Este important că, cu aproape orice puls, corpul arde atât carbohidrații, cât și grăsimile, dar proporția fiecărei surse va varia, în funcție de intensitatea antrenamentului. Când mergeți sau alergați cu un jog ușor, pedalați încet și puteți face acest lucru mult timp, fără respirație și cămașă umedă, zona maximă de ardere a grăsimilor antrenamentului este scăzută.

aplicații telefonice pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate onetwoslim turkiyede

Principala sursă de combustibil pentru muncă este grăsimea. Transformarea grăsimii în combustibil durează mai mult, deoarece necesită mult oxigen. Dar pe această sursă de energie puteți lucra foarte mult timp - ore întregi - și să nu vă simțiți obosit.

ultimul arzător de grăsime fitogenix eco slim deutschland

Glicogen Dacă accelerezi, începi să pedalezi sau să alergi mai repede, pulsul crește, nu există suficient aer, începi să respiri mai des și nu mai poți vorbi în timpul antrenamentului. În acest moment, corpul trece la o altă transmisie mai rapidă. Se comută la combustibil, ceea ce dă energie mai rapid - la carbohidrați.

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Pentru acest combustibil rapid plătim oboseală rapidă - puteți rula cu viteză maximă pentru un timp foarte scurt. Între aceste două extreme, grăsimile și carbohidrații ard în orice antrenament cardio. Accelerarea, începem să ardem proporțional mai puțin grăsimi și mai mulți carbohidrați. Încetinind, începem din nou să ardem mai multe grăsimi.

Care zona maximă de ardere a grăsimilor problema? Astfel, există o rată de puls la care procentul cel mai mare de calorii arse este din grăsimi.

Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect

Dar faptul că se folosește un procent de mai multă grăsime nu înseamnă că se cheltuie multă grăsime în termeni absoluti. Ai ars de calorii și aproape toate sunt din grăsimi. Ai ars de calorii, dar proporția de grăsime este doar jumătate. În termeni procentivi, ai ars mai puține grăsimi, dar în termeni absoluti - de calorii, iar acest lucru este mai mult.

Evident, ardem mai multe calorii atunci când facem efort intens. Lyle MacDonald scrie: Antrenamentele cardio de mare intensitate pot fi mai eficiente pentru pierderea în greutate.

În aceste condiții, epuizați rezervele de glicogen, deoarece carbohidrații sunt principala sursă de combustibil. Însă după antrenament în repaus, organismul va arde mai multe grăsimi, iar carbohidrații care vin cu alimente vor merge la glicogen. Dar, în linii mari, totul ars în timpul antrenamentului este mai puțin important decât ceea ce arzi pe parcursul zilei adică ai un deficit caloric.

Este excelent pentru începători, cei care nu sunt în formă fizică bună și încep doar antrenamente sportive regulate. Uită-te — intensitatea relativă a consumului de calorii este grav redusă datorită creșterii sarcinii atunci când faci jogging. Cum se calculează pulsul pentru arderea grăsimilor Calculul ritmului cardiac pentru arderea grăsimilor trebuie făcut în funcție de frecvența cardiacă maximă. La nivelul acestor granițe, mușchiul cardiac oferă acces diferit de oxigen la țesuturi și depinde direct dacă arderea grăsimilor are loc în timpul exercițiului fizic sau nu.

Cardio lent lent normal este inutil? Faptul că zona de ardere a grăsimilor și pierderea rapidă în greutate nu sunt interconectate nu înseamnă că un astfel de cardio este inutil. În primul rând, este un mod sigur de a cheltui calorii în plus pentru a nu restricționa aportul prea mare de calorii.

Frecvența cardiacă optimă pentru arderea grăsimilor - calcul de calcul

În al doilea rând, este o modalitate de recuperare activă după antrenament de forță într-o zi separată. Circulația sângelui se îmbunătățește în organism, mai mulți nutrienți intră în mușchi și produsele de descompunere sunt excretate mai repede.

În al treilea rând, este controlul asupra supraîncadrării. Dacă aveți mult antrenament pentru forță, cardio suplimentar de intensitate mare intervale etc. În al patrulea rând, dacă aveți boli de inimă și medicul dumneavoastră a interzis să efectuați intens, monitorizarea ritmului cardiac în timpul exercițiului este o modalitate bună de a rămâne într-o zonă sigură pentru inima voastră.

În al cincilea rând, antrenamentul fizic dictează intensitatea antrenamentului. Dacă aveți o mulțime de probleme supraponderale, articulare, vi se arată doar cardio de intensitate scăzută. Pentru pierderea în greutate, este crucial să mănânci o dietă cu calorii.

dieta cristina siscanu cea mai ușoară cale de a arde grăsimea burtă

Antrenamentele funcționează excelent ca supliment la dieta ta. Și în primul rând - antrenamentul cu greutatea. Cardio - o modalitate de a cheltui câteva sute de calorii suplimentare, dacă nu țineți cont de beneficiile pierdere dramatică în greutate și schizofrenie pentru sănătate.

Alegerea tipului și intensității cardio depinde de sănătate, de fitness fizic, de programul de antrenament pentru forță și de ceea ce vă place personal mai mult. Cea mai eficientă zonă de ritm cardiac pentru arderea grăsimilor: cum să calculăm ritmul cardiac pentru arderea grăsimilor pentru femei și bărbați O situație paradoxală este că oamenii zona maximă de ardere a grăsimilor cu sârguință sport, iar kilogramele în plus nu se grăbesc să plece.